İkimizin de çocuğu var beraber olmak istememiz ne kadar doğru bilemiyorum bu doğru bir karar mı?

İkimizin de geçmiş evlilikleri kötü sonuçlandı. Ben kocam şiddet uyguladığı için ayrıldım o da karısı onu aldattığı için. İkimizin de evliliği çok kötü geçmişken bir de üstüne çocuklarımız varken bu karar ne kadar doğru bilemiyorum. Birbirimizi çok seviyoruz hayatımda ilk defa birine karşı böyle bir şey hissediyorum ama neden gönlüm bu kadar birbiriyle olması sıkıntı olacak bir insana konmuş ki. Birbirimizin çocuklarına değer veriyoruz sorun bu değil. Sorun çocukların nasıl anlaşıp anlaşmayacağı kendilerini nasıl hissedecekleri onların bundan nasıl etkileneceği. Onun oğlunu gerçekten çok seviyorum ama bu çocuk yeri gelicek benim onu az sevdiğimi düşünecek kendi oğlum kadar çok sevmediğimi düşünecek ve bunu düşünmekte haklı da. O çocuk adına ne kadar üzüldüğümü anlayamazsınız bile annesi onunla pek ilgilenmiyor ve bu çocuk daha 2 yaşında, ona zarar vermek istemiyorum ya da kötü etkilemek. Kendi oğlum kadar çok sevemesem de onun için yaptıklarımı yapmak istiyorum. Kafam çok karışık biz birleştiğimizde nasıl bir evlilik olacak gelecekte bizi neler bekleyecek aldığımız karar doğru mu ya da yanlış mı?
İkimizin de çocuğu var beraber olmak istememiz ne kadar doğru bilemiyorum bu doğru bir karar mı?
Cevapla