Sana çok iyi gelen biriyle sürekli konuşmak istemek saçma mı?

Bu evlilik sevgili hayatı flört veya arkadaşlık hepsi için geçerli. Sana iyi gelen biriyle sürekli mesajlaşmak konuşmak istemek normal değil mi? Bencillik mi yoksa. Ama insan sevdiği şeyleri yanında ister yoksa da konuşmak ister.
Sana çok iyi gelen biriyle sürekli konuşmak istemek saçma mı?
Cevapla