Evet evlenirdim kötü biri olduğumu düşünmüyorum bunu çevremde söyler çok iyi birisin der ve sevdiğim insanlara değer veririm ona herhangi bir kötülüğüm olmaz ayrılsak bile arkadasından konuşmam medeni bir şekilde ayrılırım
Doğruyu söylersem evlenmezdim. Takıntılıyım biraz ve soğuyum. Ve işime gelmez ise ters davranırım. Ve silerSem bir erkeği bir daha hayatımda olmaz büyük konuşmayayım ve benden çok daha iyilerini çok rahat bulur yüz fizik güzelliği olarak. Herkes evlenirdim kesin bilmem ne yazmış ama hiçkimsenin kendi kusurlarını gördüğü yok. İnsan kendi hatasını çuvala basar seninkini duvara asar diye boşuna dememişler
Eğer erkek halimde benim gibi olacaksa hayır. Sürekli kendimi, kendim gibisini arıyorum diyorum ama bir evde iki tane deli olmaz. Eğer normal, sıradan bir erkeğe dönüştüysem evlenmek isterdim. Ama kız benliğim kabul eder mi orası meçhul.
~yani sıradan bir insana dönüştüysem evet, kendi karakterimle erkeksem hayır 🌷
Evlenirdim çünkü kocamı seks konusunda memnun edeceğimi düşünüyorum ehh biraz çabalasam yemekte yaparım kafa dengi biriyim ama aşırı kıskancım %50 evlenir %50 evlenmem
İlk kıriterim kadının Güzel olması olurdu. Birde kalbide güzel olmalı yani kırıcı olmasın birde başartülü müslüman bir kadun olursa güzel olur. Birde gözlerinin rengi ama gözlerinin rengi bir kriter değil benim için.