Sevgili miyiz artık, biz neyiz diye sorayim mi?

6 aydır biriyle ilişkim var. Ilk baslarda takilalim kafasindaydi. Buluşur görüşürdük sonrasinda geri çekilirdi , sevgili olmaktan kaçardı. Sonrasinda beni sevmeye başladı artık flört aşamasını geçtik. Bana ben sormadan kendini açıklıyor , el ele geziyoruz , yemek yiyorduk şarapla birlikte fotosunu çekip instaya attı etiketledi beni, birlikteyken kıskanıyor koruyup sahipleniyor. Buluştuktan sonra bana soğuk yapardı ama bu sefer soğuk yapmadı. Ben konsere gitmiştim, rahatsız oldugun bir durum varsa soyleyebilirsin falan dedim, o da dediki bunlar benim karışacağım konular değil dedi. Bunlari bile konuştuysak sevgili miyiz yani? Çünkü ben sormadim hiç biz neyiz diye?
Sevgili miyiz artık, biz neyiz diye sorayim mi?
Cevapla