Özellikle babamın yanında böyle bir şey yapmasını saygısızlık olarak görürüm. Hatta samimi şekilde sarılmasını bile istemem. Duruşunu bilmesi lazım. Eşim de olsa öpmek ya da yakın yaklaşımlar bizim özelimiz ailemin buna şahit olması bana göre ayıp
Sadece anne baba değil, başkalarının yanında vıcık vıcık ilişki yaşamayı pek sevmem. Tamam dargın gibi uzak da durmam ama samimi iki insan nasıl olması gerekiyorsa öyle olsun. Yan yana otur ama kucağına sokulmanın da bir anlamı yok. Medeniyet ile vıcıklık ayrı kavramlar. B*kunu çıkartmaya gerek yok. Zaten bu tarz vıcık vıcık göstermelik ilişkiler yaşayanların sonu genelde ayrılık oluyor.
Sadece anne baba değil ki. Kalabalık bir ortamda, başkalarının yanında, sokakta vs öpmeye karşıyım. Aile büyüklerinin yanında elbette ayıp, başkalarının yanında olunca ise özellikle kadını gören bazı pis zihniyetlerin hayal etmesi çok muhtemel. Ben kadınım dediğim kişiyi o pozisyona sokmam, o da öpemez.
öpemez 😀 ailem bişey demez ama ben öpmem hatta sarılmam aşkım gibi hitaplarda bulunmam babamın yanında ismiyle hitap ederim sarılmam öpmem o nereye oturuyor ise dibine dibine yanaşmam 😀 aynı şeyin kayınpederim ve kaynanamın yanında da yaparım yanlarında sarılmam öpmem sırnaşmam sanki kocamla aramda hiçbir şey geçmiyormuş gibi davranırım 😬😬😬😂😂😂
Evet yine edepli durabilirsinde siz artik eşsiniz. Aksiymis gibi davranmanin geregi var mi ki bilemedim :/ yani yaninda oturabilirsin, el ele tutusabilirsin belki yanagindan normal bi sekilde öpebilirsin. Veya tamam öpmeyedebilirsin ama yan yana oturmakta ne gibi edepsizlik olabilir ki cok sasirdim Şu an :)
@hayatbahcesi neden öpeyim ki? birilerin yanında onu öpmemi gerektirecek ne olabilir? yanaktan öperim tabii ki ama öyle şap şup öpmem kısa masumca bi öpücük o da belkiii
Elbette öpebilir. Bundan daha güzel başka ne olabilir ki, insanın sevgisini ifade etmesinin... Bir de kocaman sarılınır ya. Tamam işte... O an film kopar...
Hatta bu organize de edilmeli. Böyle keyifli neşeli zamanlar da... Mesela yemyeşil kocaman bir yerde... Beyaz giyinilmeli. Bembeyaz.. Derya olmalı, uçsuz bucaksız... Dalgaların sesi coşturmalı, rüzgarıyla okşamalı tenimizi... Böyle hoş severken, elbette öpebilir... . . . . #Neşeliadam '' Ne de olsa... Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''.
Sevgilimle söz nişan yolundaysak ailemin yanında da öpebilir, eşimse zaten öpsün. Ben sevmiyorum o tür seyleri, ailemin yanında neden öpmesinki, mutsuzluklar yaşanırda mutluluk yasanmaz mi anne babamın yanında? Gayette hoş tatlı bir hareket öpmezse kızarım zaten...
Hayır, hoş değil. Sevgilimi zaten ailemin yanına getirmem ama eşim dediğim kişi de bunu yapmaması gerektiğini bilir. Sadece öpmek değil, büyüklerin yanında biraz daha ciddi olunmalı.