Bebeginizi öpebilirler mi duydunuz mu bilmiyom bazi insanlar öpmüs cocuk 1 ömür felcli olucak öpen kiside hastalik varmis..
ya da nasil öpmeyin diceksiniz?
Bebeginizi öpebilirler mi duydunuz mu bilmiyom bazi insanlar öpmüs cocuk 1 ömür felcli olucak öpen kiside hastalik varmis..
ya da nasil öpmeyin diceksiniz?
vermem. bırak öpülmeyi temas dahi ettirmem. ciddiyet önemli, çok kibar bi tavırla söylersen seni çiğnerler. kibar insanın değerini kimse bilmiyor. daha kapıdan adım attıkları andan itibaren, uyarını yap; yenidoğan olduğu için öpme, koklama, temas kurma gibi şeylere yeltenmeyin. yok canım olur mu öyle şey, bi sevelim diye ısrar ederlerse öz babam olsa küfür kıyamet kovalarım. laftan anlamayana anladığı dil bu çünkü. tabi öyle kabalaşmaya gerek yok ama, ben herkese hayır diyebiliyorum herkeste kabul ediyor. başkalarında bu olmayabiliyor, ciddiyetini hissettir, özellikle yılışık ve yüzsüz akrabalara. baktın hala hiç iplemiyorlar mı? bibergazını daya suratlarına. şikayet ederlerse korktum çocuğuma bir şey yapacaklar diye dersin ahahah. ama çocuğun bulunduğu ortamda bunu yapma tabi.
Ah, bu konu gerçekten çok önemli! Çocuklar hassas bir bağışıklık sistemine sahip oldukları için bu durum oldukça dikkat gerektiriyor. Ben çocuklar küçükken "öpmeden sevin" fikrini destekleyenlerdenim. Özellikle yenidoğan döneminde bu konuda çok net bir çizgim vardı. Öpmek yerine saçını okşamak ya da şefkat göstermek için başka yollar bulmak daha sağlıklı.
İnsanlara "lütfen öpmeyin" demek ilk başta zor gelse de açık ve nazik bir dille, bebeğin sağlığı için olduğunu söyleyerek bunu anlatabilirsin. Yakın çevremden gördüğüm genelde insanlar anlayışla karşılıyor. Sonuçta anne olarak senin içgüdülerin her zaman yol göstericidir ve bal damlasından kıymetli olan yavrumuzu koruma güdümüz devreye girer. 😊 Mesela benim en sık söylediğim cümle: "Öpüşeceksek, bu sevgi bakterini istemiyorum tatlım!" oldu 💕
Cevap
1Cevap
Saçma gelebilir ancak kesinlikle kabul edilmemeli kim küserse kim kırılırsa umrumda olmaz bilinçli olan kişi zaten öpmez bilmeyeni de uyarırım
Annene nasil dicen öpme diye babana falan
Woww
Peki sen öpermiydin
Ayy ne tatlisin
Bazi insanlar bu benm cocum (sanki maliymis gibi) davrwiyo hani öpmiceksek ne diye dogurduk falan sanki kedi
Benm kedim var minciklyiom😂😂 onlarda kacmak icin cirpiniyo ama sonra pes ediyo venden kurtulmak zor jdjdj
Hiç bir bebek vücudunda dudaklarımızda çıkan uçuk dediğimiz enfeksiyon virüsü ile doğmaz! Bu virüs bağışıklığı gelişmeyen bebekleri öpen yetişkinlerden onlara geçer ağız ve tükürük yolu ile bulaşabilecek bir çok hastalık var en az 2-3 hatta ilk okul çağına gelene dek bir çocuğu anne baba dahil yüz bölgesinden öpmemek gerekir
Ayn koklasinlar yeter kokusu mis
Mis miş 40 gün boyunca ama ben hic kokmadim
hastalik oluyor sonra ne gerek var yeni dogan bebegi opmeye? cok hassaslar ve her seyden mikrop kapabilirler, hayir yani
Aslinda anne babaninda öpmemesi lazim sanki dimi?
bence evet
evet öpücükten hastalık bulaşabildiğini biliyorum çocuğu kucaklarına bile vermem kimse öpüp yalasın hasta etsin diye doğurmadım ben çocuğumu
öpmeden sevebilirsiniz derim eğer sözümü dinlemeyip öperse kim olduğu hiç önemli değil, sözümü dinlememeniz hiç hoşuma gitmedi buyurun sizi kapıya kadar geçireyim derim
😅😅
Öptürmem mikrop falan kapar çocuk
vermem tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?