Gece hayatı olduğu için terk ettim sizce doğru mu yaptım?

Ben görücü usulü evlenmek amacıyla birisiyle tanıştım. Alkol aldığını zaten biliyordum ama birkaç gün önce öğrendim ki gecenin 12 sinden sabahın 6 sına kadar arkadaşlarıyla dışarıda sabahlamış. Ben akşam 8 den sonra dışarı çıkmayan birisiyim. Düşünce yapıma çok ters geldi ve bu durum benim midemi bulandırdı. Güvenemediğim için ayrıldım doğru mu yaptım sizce?
Gece hayatı olduğu için terk ettim sizce doğru mu yaptım?
Cevapla