Eski sevgilimle tekrar konuştuk başkasıyla olduğumu söyledim döner mi?

Eski sevgilimle 2 yıl sonunda tekrar konuştuk. Hala beni sevdiğine aşık olduğuna eminim. Biz zamanında birlikte olduk daha sonrada bir şeyler oldu ayrıldım ve bana başkasının elini bile tutarsan olmaz bıraktığım gibi gel demişti. Bende kendisine iki gün konuştuktan sonra olduğunu söyledim. şu an askerde 1 ay sonra çıkacaktı ve görüşcektik ama artık olmaz görüşemeyiz artık falan dedi. Sizce beni affeder mi? Yoksa çok seviyor olmasına rağmen kalbine gömüp tamamen bitirir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Döndü arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız için. Bana bir şans daha verdi 😇
Eski sevgilimle tekrar konuştuk başkasıyla olduğumu söyledim döner mi?
Cevapla