Aşkı midemizde uçuşan kelebeklerin kanat çırpıntısına bağlarız çoğu zaman. Heyecanlanırız. Görünce elimiz ayağımıza dolaşır. Sesini duyunca sesimiz titrer. Bunu aşk zannederiz birçok zaman. Oysa aşk gördüğün anda tüm sıkıntılarının ortadan kalktığı huzuru hissettirendedir.Size nerede gizlidir aşk?
#Rub
Aşk sizi heyecanlandıran insanda mı gizlidir yoksa huzur verende mi?
Bu soruyu şöyle cevap vermek isterim, benim aynı okulda okuduğum yani aynı meslek lisesini paylaştım 13 yıllık bir arkadaşım var kendisini çok severim çok değerlidir benim için ama tabii kendisine bir takımı duygularda beslediğim zamanlar oldu hatta kendisinin evlilik yaptığı zamanlar oldu 5 yıl kadar bir görüşmediğimiz zamanlar meydana geldi. Genel olarak şunu söylemek isterim ki ben kendisini gördüğüm zaman tamamı ile mutlu oluyorum yani onunla geçirdiğim zaman şaka yapmak espri yapmak ve yanında bulundurmak benim gözlerimin içini güldürüyor kendisi de bana aynı şekilde bunu söylemişti. Şimdi bana genel olarak şunun cevabını söyleyeceksiniz sen o kişi aşıksın hayır sadece bu aşk değildir yani bir insanın birbirine sevgiyle beslemesi birbirinin yanında rahat etmesi ve birbirine saygı duyması da bir yerde sevgidir aslında Aşk bize heyecanlandıran insanda gizlidir ani bir insanın yanında kendinizi huzurlu mutlu hissediyorsanız ve bir insanın yanında olduğunuzda onunla sohbet ederken çok rahat hissediyorsanız her şeyinizi onunla paylaşmak istiyorsanız yani kısacası tüm vaktinizi o kişiyle geçirmek istiyorsanız işte gerçek aşk ve sevgi bu demektir. Bunun yanında bir de bizim aramızda herhangi bir şey geçmiyor yani bir aramızda menfaat birleşme durumu söz konusu değil, genelde Aşk dendiği zaman insanlar öpüşmek sevişmek yan yana olmak ya da bir şeyler yaşamayı aşk sanıyor ama bizim öyle bir durum değil yani bundan 5 yıl sonra görüşmüyor olsak dahi beş yıl sonradan hiçbir şey olmamış gibi sohbet etmeye birbirimizi anlamaya birbirimizi dinlemeye vakit olabiliyoruz ve birbirimize iyi geldiğimizi söyleyebilirim. Bundan dolayı aşk beni heyecanlandıran insanda gizlidir ama her aşkta sevgili olmak anlamında değildir bazı aşklar temiz kalmayı başarabilir bizimki öyle bir şey, Aşk deyince illa birisiyle sevgili olmanız ya da bir şeyler yaşamanız aynı yatağı paylaşmanız gerekmez aynı dili konuşmak da aşktır aranızda bir şey geçmesi de birbirinizi anlamak da arttır bazı zaman olur insan sevgilisi olan kişilerde her şeyi rahat bir şekilde konuşamaz ama bizde böyle bir durum söz konusu değil.
Aynen. Doğada tüm canlıların içgüdüsel olarak karşısına çıkan bir başka canlıya karşı tepkisi oluyormuş. Beden bile biz farkında olmadan tepki gösteriyormuş; Terler, heyecan yapar, ne bileyim saçmalar, görüştükten sonra ne konuştuklarını unutur, iştahsızlık oluşur, içmez yemez, kısa zamanda kilo verir, aklın kalır, tüm duygular birbirine karışır falan. Bunu sanki aşka işaretmiş gibi görüyormuşuz , oysaki değilmiş)) karşındakinin tehlikeli olduğunun belirtileriymiş.. ama adrenalin mi? Adrenalin 😁