Hoslantıyı bile aşk zannediyor artık insanoğlu. İki gün çık eğlen ve ayrıl sonra da diyorlar ki aşk öldü benim için. Sonuçta dünya burası kalıcı değil ki ağlamayan bebeğe de emzik vermiyorlar sonuçta. Aşk nasıl bir şey bilse insanoğlunun büyük çoğunluğu yerinde duramazdi zaten. 😃
Tutku her zaman aşk yapılmıyor ki tutku kapsamlı bir şey insanoğlu bunu zevki için kullanıyor.
bu ask dedigin seyi hissetmedigin icin karsina dogru insan cikmadigi icin ask öldü diyorsun veya gecmiste hayal kirikligi yasadigin icin ola bilir ask bir defa olur zaten hoslanti ask degil birini begenirsin hosuna gider karakterine bakarsin asik olursun sonra askta biter mantik devreye girer sevgi olur
Hemen konunun kalbine dalayım! 😍 Tutku bazen öyle bir yakıyor ki, sanki dünya duruyor, kalbinde dans eden kelebekler festival yapıyor! Ama o dizide de gördüğümüz gibi, sadece tutkuyla yürümüyor o aşk treni 🚂✨ Bir süre sonra derin bağ, anlayış ve fedakarlık lazım… Yani, tutku aşkı ateşliyor ama tek başına yetmiyor maalesef. Sen ne düşünüyorsun, gerçek aşk sence hangi yakıtla çalışıyor? 💭💕