Erkek arkadaşımı aldattım, hatalar yaptım ama kopamadı. Saplantılı mı?

Üç yerine ismimi yaptırdı dövme. Kol kalp parmağında ismim yazıyor. Cinselk olmadı ilişkiye girmedik bkre olmadığıma rağmen. Eski sevgilim ile de konuştum. Geçen haftalarda engelledim tartıştık, ne yapsam da olmuyor lan seviyorum seni dedi. Ama paranoyak olduğunu da düşünüyorum. Onu aldattığım kişi ile videomu da resim de gördü. Kabus falan da görüyor. Ailesi de istemiyor ama o benden ayrılamadı. Dövmeleri de kapamıyot kaç sene oldu. 15-20 milyar para da harcadı bana. Şimdi acaba ne bu? Tangalı resim koydum iki üç gün önce ig kapalıydı açtım. Delirdi falan sonra yine kopamadı.
Erkek arkadaşımı aldattım, hatalar yaptım ama kopamadı. Saplantılı mı?
Erkek arkadaşımı aldattım, hatalar yaptım ama kopamadı. Saplantılı mı?
Erkek arkadaşımı aldattım, hatalar yaptım ama kopamadı. Saplantılı mı?
Cevapla