Erkekler neden hiç sevgilisi olmamış bir şey yaşamamış kadınları istemiyorlar?

Ben 19 yaşında aşık olmuştum, kendisi benden 10 yaş büyüktü. Çok seviyordu ama istememişti bana “bana verebileceğin bir şey yok” da demişti. Maddi manevi de aşağılıyor zavallı görüyordu. 5 sene sevmiştim. 25 yaşında kendim onunla daha yakın olmayı istediğimi dile getirdiğimde de sapık yaftası yedim yine istenmedim. Neyin sapıklığıysa bu.
Ne bu şimdi?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok seviyordu yazmışım çok seviyordum olacak yanlış olmuş
Erkekler neden hiç sevgilisi olmamış bir şey yaşamamış kadınları istemiyorlar?
Cevapla