Vermelimiyim sizce borcumuz var goruyorum ama giden bidaba geri gelmiyor fikirlernize ihtycm var
Bilezik nedirki canimi bile veririm
Hayir vermem benim bileziklerim onemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben o hatayı zamanında iki defa yaptım yapılmaması gerekir bence. Tabi ki kimse ayrılmak için evlenmiyor ama şimdiki aklım olsa bir tanesini bile vermezdim. En başta eşinin böyle bişeyi talep etmemesi lazım. Ve emin ol verince daha kıymetli olmuyosun.
Borcumuz cok var goruyorum ama kavgada edyoruz versem bir dert vermesem her gun kavga
Sen bilirsin de bence eşinin bu durumdan senin bileziklerine tenezzül etmeden kurtulması gerekiyor.
İnsanlar artik evlenince direk takiya takiyor kafasini sende zamaninda ayni seyi yapmissin keske bende boyle bir insanla evlenmesydm
Kaç yasındasın evleneli ne kadar oldu
1 yil daha yeni evliyim
Çok yeni daha mantığınla hareket etmeni öneririm
Tesekkur ederim
Bence verme ben erkeğim bana ters şahsen kadının bileziklerini almak hoş normal bir şey değil yani borcum olsa çalışarak öderim karımın bileziklerini satmam anlatabildim mi
Herkes sen deglki
Bence vermemelisin eşinin istemesi normal değil zaten bilezik verilmez ben bekarım araba alıyorum şimdi 10 gün içinde annemde 200 binlik bilezik var veriyor ben almıyorum kredi çeker öderim o bilezik dursun bir gün lazım olur 20.30 bin eksik diye bilezik bozdurulmaz
Haklsin da herkes sen degl
Hakkında hayırlısını diliyorum
Cevap
2Cevap
Off tabii ki evet :q Aile ne için var...
Kesin boyle dedigne gire evli degilsin
Değilim zaten. Ama şu anki ailem içinde elimden gelen fedakârlığı yaparım. Aileme düşkünümdür.
Ve "aile" olabilmesi için kişilerin, bunların lafı bile olmamalı.
Tamamda yani hadi bisey oldu ayrlmak zorunda kaldik ne var elimde
Ama siz şu an evlisiniz.
Bilemiyorum bencilce geldi bana. Borç onun borcu değil ikinizin borcu olmalı. Yanında olmalısın. Sorun edilmemeli bence bu. Ben olsam sarılıp kocaman öperdim ve birlikte kapatırdık borcu.
Hem de ilişkiniz çalkantıdaysa verme zaten.
Calkantida degil sadece vermek gelmiyor icimden
Aranızda tam anlamıyla sadakât ve güçlü bir sevgi yok göründüğü kadarıyla. Sende yardım etmezsen kim yardım edecekki ona.
Bu arada bilezikleri vermediğin için seninle kavga ediyosa o da doğru değil.
Yani durum bu seklde versem bi deert vermesem bir dert
İçinden gelmiyosa verme ya...
Onun anlamı kalmaz zaten.
Ben düşüncelerimi söyledim sadece.
Eşine karşı güvensizlik mi var
o bilezik kocanın zaten
Kadina takilan hersey kadinin yadal hak olarak bile var
evlenmişsin senin olan şey kocanındır da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?