1aydır iletişimleri yoksa evli erkek hoşlandıgı kızı unutur mu?

Aynı işyerinde çalışıyordu kocamla o bekar kız..2sokak aşagıda oturuyor.. hatta o derece yakın ve samimi dostluk bağı vardıysa artık 'bekar olsaydım çoktan yüzükle kapındaydın iimseye vermezdim' diyordu kıza hatta omzundan falan öpmeler, sarılmalar bile olmuş yani ikisi de yengeç bu arada.. ben yakaladım ve sonra sonuçta kız başkasıyla nişanlandı ve işyerinden ayrıldı, kocam da yeni iş buldu işyerinden ayrıldı, ama hala sakin olamıyorum.. Kocamin telefonunda hala o kızı engelledigim gibi kalmış ve ben kocamın whatsappında ikimizin eskiden birlikte olan fotograflarımızı paylaşıp durmaktan yoruldum.. Sizce kötü mü düşünüyorum kocam o kızı düşünüyor mu hala?
1aydır iletişimleri yoksa evli erkek hoşlandıgı kızı unutur mu?
Cevapla