Sevgilimle yeni ayrıldık ve hep çevrimiçi Şu an da bile?

Uzaktan ilişkimiz vardı. Dün ayrıldı benden. Hiçbir suçum yok. Uzaktan ilişki boşa uğrasıyoruz dedi terketti. İşte çalışıyor. İlişkimizin basindan beri iş günleri sadece 13.00-14.00 arası girebiliyordu. O zamanda hep bana yazardı zaten. Saat 14:00 de zil çalar internetini kapatir iş bitene kadar giremezdi. Şimdi ise tamamen çevrimiçi her dakika. Bu arada beni engelledi. Neden olabilir? (Lütfen dalga geçecek bir şey yazmayın nazikçe derdimi anlatıyorum)
Sevgilimle yeni ayrıldık ve hep çevrimiçi Şu an da bile?
Cevapla