Günümüzde doğal davranış gösteren , beklentisiz, değişen psikolojide , yapmacık, eski sevgilisinden yara almış, ne istediğini bilmeyen, makyaj ve estetik bir hayli fazla yapan, boş o kadar çok gördüğüm için zarif kadın ile çok nadiren karşılaştığım için sorunuza tam olarak net cevap verebilmek zor üzülerek ifade edeyim.
Zariflik göreceli bir kavramdır. Kibarlık naiflik içinde bulunduğu ortamda minimalist davranışlarıyla bile dikkat çekebiliyorsa bir kadın zarafetini zarif bir şekilde gösterir. Erkeklerin sempatikliğide ince bir çizgi gerektirir. Neşeli halleri içerisinde nerde nasıl konuşacağını ve davranacağını ne derece samimiyete ilerleyeceğini iyi biliyor ve ince gizgiyi koruyabiliyorsa kendine hayran bıraktıracak bir sempati kazanabilir. Herşeyin fazlası şıklığı ve güzelliği bozar. Tadında olmalı.
Çoğunlukla davranış bozukluğu olan erkeklerle karşılaştığım için sempatik davranan erkek nasıl oluyor bilemiyorum. Anasının avutamadığı, sevgilisinin yamulttuğunu düzeltme işi genelde bize kaldığından doğru düzgün adam nasıl oluyor bilemiyorum hatta nesillerinin tükendiğini düşünüyorum. Biz böyle adamları itinayla sevebiliyorsak işte bu zarif kadının tarifidir. Herkesin harcı değildir. :)
Minnoş gerdan kırmalar, göz kırpıştırmalar, yandan yandan bakmalar, suç işlemiş haylaz bakışlar falan filan şimdi ben buraya liste yaparsam bitmez bu gece.. :D Keyifli geceler..