Genel hal ve tavırlar.. Nerede ne yapması, nasıl davranması gerektiğini biliyorsa, zekasıyla esprilerini harmanlayabiliyorsa, saygıyı elden kolay kolay bırakmıyorsa ve sadece kendini değil çevresindeki insanları da düşünüyorsa bence sempatik ve zariftir.. Keyifli akşamlar..
Bence bu soyut kavramların tabiri kişiden kişiye göre değişir. Yani sempatiklik nedir? Zarif olmak nedir? diye sorsak bir ton farklı tanım ortaya çıkar. O sebeple de özellikle şu zarif ya da sempatik gelir demek yanlış olur. O kişiden kişiye göre değişecektir. Birisi için sempatik olan bir erkek, birisi için çok itici olabilir. Bunun en büyük örneği ünlüler üzerinde görebilirsiniz. Yani hayranları, sempatik, zarif bulanları olduğu gibi itici bulanları da çok. O yüzden herkesin ortak paydada olacağı bir görüş bulunamayacaktır. Tüm özellikler subjektif.
Emin olun bu sadece davranışla olmaz. Siz eğer ince yapılı ince bilekli, ince belli yüzü de narin ince bir kadın değilseniz; bu zerafet bedeninize de tecelli etmediyse istediğiniz kadar zarif davranın zarif görünmezsiniz..
Ama dediğim özelliklere sahip bir kadınsanız dilinizden hayvanî sözler de dökülse bunu zerafetle yaptığınızı zannederler.
Neden? Çünkü dışınız zariftir insanlar dilinize değil zarif elinize belinize size bakar.
Kimse sizi dinlemez gerçekte. Sert bile konuşsanız sizi izler bunu sakın unutmayın.
Oturuş, konuşma, yemek yiyiş ve gülüş kadının zerafetini belirler. Erkeği sempatik kılan ise yine gülüş, mizah yeteneği, ses tonu, tavırlarındaki sıcaklık ve duruştur.
Kadınlarda üslup tavır davranış kelime seçimleri ve konuşma hızı beden dili Erkeklerde ise babacan yıkılmaz hayata karşı net ve sert bir tutum ama altın bir kalp