arkadaşlar düğünümüze 2 ay kaldi... evimiz, eşyalarımiz, damatlık, gelinlik hersey hazir düzenimiz hep yapıldı...
Fakat cok fazla tartismayan bir cifttik biz ama kavgalarımız çoğaldı 😔 çoğu kavgalarımızin sebebi ise nişanlım cok sabırlı biri ama hep susuyor kavganın sonunda gerekli açıklamayı yapıyor. Dun de bu yüzden kavga ettik hatta :
Ben artık sana laf anlatmaktan yoruldum beni yordun kavga etmeden önce bana başta düzgün açıklamayı yapsan hiç kavgamiz olmaz dedim ben konuşmak istemiyorum ne yaparsan yap filan dedim...
Sabah bana günaydın askim nasılsın? Filan diye mesaj atmış,
Düğün davetiyelerimizi gönderdi cevap vermedim 2 kere aramış yine cevap vermedim.
En son iyi güzel ama ben dediğim gibi konuşmak istemiyorum diye mesaj attim.
Oda olmaz öyle askim konusucaksin 😔♥️ seni cok seviyorum 😔♥️ diye mesaj atti yine cvp vermedim
Cok uzun ama inanın ne yapacağımı şaşırdım? Seviyorum da
Fakat cok fazla tartismayan bir cifttik biz ama kavgalarımız çoğaldı 😔 çoğu kavgalarımızin sebebi ise nişanlım cok sabırlı biri ama hep susuyor kavganın sonunda gerekli açıklamayı yapıyor. Dun de bu yüzden kavga ettik hatta :
Ben artık sana laf anlatmaktan yoruldum beni yordun kavga etmeden önce bana başta düzgün açıklamayı yapsan hiç kavgamiz olmaz dedim ben konuşmak istemiyorum ne yaparsan yap filan dedim...
Sabah bana günaydın askim nasılsın? Filan diye mesaj atmış,
Düğün davetiyelerimizi gönderdi cevap vermedim 2 kere aramış yine cevap vermedim.
En son iyi güzel ama ben dediğim gibi konuşmak istemiyorum diye mesaj attim.
Oda olmaz öyle askim konusucaksin 😔♥️ seni cok seviyorum 😔♥️ diye mesaj atti yine cvp vermedim
Cok uzun ama inanın ne yapacağımı şaşırdım? Seviyorum da
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Neyin tribi bu.. sen yuvamı kurmak istiyorsun yoksa karşındaki ile sidik yarışındamisin...
Fazla naz aşık usandirir... sana ne güzel yaklaşmış bırak havalara girmeyi.
Havaya girmek değil ama sürekli aynı ben çıldırıyorum kafayı yiyorum bundan sonra açıklama yapıyor sürekli hep böyle başta bana anlatsa gerçekten huzursuzluk olmaz
Bazi insanlar basta söyleyeceğini sonda söyler sende sabirla dinle sonuna kadar. sonra heyheylerin gelsin. evlenmek için can atıyordun noldu.. güzel yanları olunca iyide eksikleri olunca kötümü sende az anlayış göster ya.
Herkes sana hatali diyor aklin yolu bir demekki neymiş kendine gelll..
Bizide düğüne çağır 😂😂
Ya konuşsa dinleyecem konuşmuyor susuyor sanki duvara karşı konuşuyorum en son konusuyor ama bu sefer kırıcı oluyor
Bu zamaba kadar nerdeydi aklin geçti o is.. sen ona olmasi gereken davranisi anlat.. oda duzelir.. sarjim bitiyor. hadi barışın aaaa
Kac kere söyledim hep ayni...
Suç sende. Aynı sorun bizde de var.
Nişanlının konuşmasını bekleyeceğine o konuşmadan bir şey yapma. Kafanı çalıştır
Hayir ben acik acik kendimi ifade etmeye çalışıyorum icimi döküyorum bana tutup kurban misin gibi davranma her kavga da aynısını yapıyor sun beni gerçekten kirdi... ve halen gözlerim doluyor
Ben kurban şeyine girmek için değil beni anlasın diye uğraşıyorum icimi anlatıyorum hislerimi filan ve gözünde daha fazla ezik kuruma düşmek istemiyorum bu yüzden konuşmak istemiyorum
Hanımefendi sen konuşma. İşte sıkıntı burda. Bakın üzülmenizi istemem keza eşimin de üzülmesini hiç sevmem. Ya konuşur konuşur karar alır veya kafasında bir şeyler oluşturur bana sorar. Bende üzülmesin diye kabul ediyorum. Çünkü kabul etsem ayrı bir sorun etmesem ayrı bir sorun
Ayyy sanki karşımda nişanlım var ya 🤦♀️ oda kendi kendine film yapıyorsun der ama güzel şekilde gerçekten bana kendini ifade etse tamam etmiyor çıldırıyorum abi ya
Ablacım. Eşinizin burcu nedir merak ettim senin burç nedir. Sanki karşımda nişanlım var dediğiniz için merak ettim doğrusu
Hayir bi de bana CD gibi tekrar tekrar aynı şeyleri diyorsun demesi yok muydu daha da sinir oldum madem CD gibi tekrar yapmamı istemiyorsun baştan bana acikla bazi durumları dimi abi ya
Sana katılıyorum. Bu zamanla aşılacak bir durum. Eğer seviyorsan katlanıp başaracağım diorsan sabretmelisin
Valla seni merak ettim ilgimi çektin gizemli kız. Seninle romantik bir yemek yemek isterdim
Ya Allah var ilk tanıdığım zaman daha çok içine kapanık biriydi kafayı yerdim başlarda o kadar sinir olurdum ki pes etmeye kadar gitmiştim hep kız kardeşi sayesinde sabrettim bana sürekli abla abime zaman var abim çok içine kapanık biri sabret zamanla inan bana sana açılacak dedi tamam gerçekten ufak tefek gelişmeler oldu nisanlima zamanında çok dedim çok içine kapaniksin olmuyor ben yabancı değilim bari bana anlat derdini filan diye o zaman bana haklisin aşkım öyleyim ama bana zaman ver hemen kendimi degistiremem ama elimden geleni yapicam diyip yapti...
Ama bu sorununu hiç bir zaman çözemedik 😔 tek sorun susup neden kavganın sonunda açıklama yapiyor
Nişanlının içinde çok geniş bir dünya var gönlü zengin, bunun için şöyle bir şey yap. Elini neye sürüyosan nasıl elbise alıyorsan nasıl eşya alıyosan affedersin erkek olduğumuz için cinsellik te neyi seviyorsa artısını eksisini sor yarım bırakma. Ya numaramı versem arar mısın zamanım var dertleşiriz
Gönlü zengin derken?
Konuşalım mı
Hayir
Isırmam.
Böyle cevapsız bırakırsan çeker gider söylemesi.
Üzülen taraf da sen olursun gibime geliyor
Yoo davetiyeleri iyi güzel ama dediğim gibi konuşmak istemiyorum dedim...
Ve şu an halen gerginim yani sesını duyarsam telefonda ağlarım ve kendimi daha fazla ezik gibi göstermek istemiyorum.
Ki şu an bile gözlerim doldu...
Valla ben şahsen bu durumda olsam bırakır giderim.
Telefonum açılmaz
Mesajıma dönülmez
Dakka durmazdım.
Adamı cevpsız bırakma.. fazla naz aşık usandırır
Mesajına döndüm
Sen şaka mısın çocuk senin için uğraşıyor kavgayı uzatmak yerine konuşsana bi de ne yapmalıyım diye sormuşsun
Kavgayı hiç uzatan biri değilimdir 2 yıldır en fazla 1-2 gün konuşmadım. Ama hep uyarıyorum bak kavga etmeden bana başta guzelcene anlat diye sürekli aynı oluyor
Cevao ver mesajlarına boşa uzatmayın
Halen gerginim ve su an bile gözlerim doluyor iyi değilim.
Arayıp ezik gibi görünmekten se hic konuşmam daha iyi
Tutup bana her kavga da kurban gibi davranıyorsun dedikten sonra ona asla hislerimi filan anlatman artik
Umarım çocuk uğraşır
Kendi bilir
Bunlar tatlı talaşlar olur arada bi böle şeyler büyütme bnce
İnan hiç bu zamana kadar büyütmedim 2 yıldır neredeyse yemin ederim en fazla 1-2 gün kus kalmışımdir ama bu gece baya sinirlerim bozuldu halen gerginim
Boşver bu seferde altdan al bi erkek bi evlilik hazırlığı çok gergin geçiyor kızlar içinde öyle tabi ama erkek için daha zor
Eee anlatsın o zaman derdini hislerini anlatsın bir halt anlatmıyor bana ben nerden bilebilirim
Anlatamadıgı şeyler var demekki ya da kendini küçük düşürmek istemiyor
Ne alaka ben anlatıyorum ama 2 ay sonra esim olucak sonucta neden anlatma gereği duymamayim
Vardır bi bildiği belki
Iyi bu yolda devam etsin o zaman iyice birbirimizden soguyalim
Bidaha olursa güzelce tartışmadan konuş bnce
Kac kere konuştum bende bilmiyorum
Aranızda cinsel ilişki oldumu
Hayir olmadi sadece sarildi ve beni ilk defa o öptü... yanim o benim ilkim bu konuda ama başka şeyler olmadi
İyi buna şükret
Ne demek bu şimdi?
En azından aranız bozulsa ayrılsanız bile bakiresin yani
Cok sağol ya...
öyle degil mi ama
Az birsey konuştuk... içimde burukluk var halen sinirliyim ama yine farkinda olmadan kırdıysam özür dilerim yine de eşim olucaksin dedim...
Bana verdiği cevap:
Aynen bende aşkım çok özür dilerim seni çook seviyorum öyle bir gün boyunca konuşamamak ve küs kalmak kötü birşey 😔❤
Açıklaması ne
Demenin şekli varmış sadece ben kirilmayim üzülmeyim diye susuyormus ve yine de benimle konuş derdini bana anlat bende aynı şekilde sana anlatacam askim filan dedi
Dedim bn sana ama
Sustukça batıyoruz haberi yok
Telefonda mı konuştunuz
Mesaj telefonda konuşmam yoksa ağlarım dayanamam ben kendimi biliyorum ve daha fazla kendimi ezik duruma düşürmek istemiyorum
öyle düşünme sende şimdi
Dun gözleri dolmuş... ağladı
Kendini küçük düşürmek istemiyor işte
Sesini öyle duydum ya gece ben bittim... 😔
Özelden yazsana bi sonra engellersin bişeyler dicem sna
Iyi burdan söyle
Sen yaz bi sonra engellersin
Hayir
Adam daha napsın... niye açıklama yapmıyorsun kiii niye uzatiyorsun olayı
Daha ne yapsin ne istiyorsun
Ya kavga etmeden önce bana güzel açıklamayı yapsin kavga olunca huzurumuz bozuluyor
Aldatacaksın galiba
Tovbe de be