Arkadaşlar 2 ay sonra düğünüm var fakat dün nişanlım ile baya kavga ettik gece ne yapacağımı bilmiyorum?

arkadaşlar düğünümüze 2 ay kaldi... evimiz, eşyalarımiz, damatlık, gelinlik hersey hazir düzenimiz hep yapıldı...

Fakat cok fazla tartismayan bir cifttik biz ama kavgalarımız çoğaldı 😔 çoğu kavgalarımızin sebebi ise nişanlım cok sabırlı biri ama hep susuyor kavganın sonunda gerekli açıklamayı yapıyor. Dun de bu yüzden kavga ettik hatta :

Ben artık sana laf anlatmaktan yoruldum beni yordun kavga etmeden önce bana başta düzgün açıklamayı yapsan hiç kavgamiz olmaz dedim ben konuşmak istemiyorum ne yaparsan yap filan dedim...

Sabah bana günaydın askim nasılsın? Filan diye mesaj atmış,
Düğün davetiyelerimizi gönderdi cevap vermedim 2 kere aramış yine cevap vermedim.

En son iyi güzel ama ben dediğim gibi konuşmak istemiyorum diye mesaj attim.
Oda olmaz öyle askim konusucaksin 😔♥️ seni cok seviyorum 😔♥️ diye mesaj atti yine cvp vermedim

Cok uzun ama inanın ne yapacağımı şaşırdım? Seviyorum da
Arkadaşlar 2 ay sonra düğünüm var fakat dün nişanlım ile baya kavga ettik gece ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla