Aynı sorunları yaşayan ve çözüm verecek, veya konuda tecrübeli var mı?

3 yıllık evliyim ama sanki ev arkadaşı aldım eve. Ya da o beni aldı bilemiyorum. Dışarda el ele tutuşmayız doğru düzgün, arkadaslarımız gerçek evli gibi gezer ki zaten evliler, biz ise yeni tanışmış arkadaş gibi. Beni sevmediğini düşünüyorum artık. Yüzük bile takmıyor. Bahane üretiyor hep. Sevmiyorsa neden evlendi ki benimle? Zorlamadım üstelik. Ve soğumaya başladım artık yavaştan. Kendimi yemeğe verdim. Onu aldatmıyorum, aldatmak zaten çözüm olamaz. Doktora gidicem bu gidişle. Uzun anlatmıyorum kimse okumaz. Söylemek istediğim; böyle yapmayın erkekler. Cidden yapmayın. Kızlar da yapmasın. Soğuyorlar yoksa...
Güncellemeler
+1 yıl
Bence eşim aradığını bulamadı... Bu yüzden bana olan ilgisi az... Zaten aksi olsa şaşardım
Aynı sorunları yaşayan ve çözüm verecek, veya konuda tecrübeli var mı?
Cevapla