AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
O sevgiliyi sevgili olarak kabul etmem. O senin anan baban mı? Değil. Onu dinlemek zorunda değilsin
Böylelerini nereden buluyorsunuz ya ileride donuna kadar karişir benden söylemesi
Ne hakkı var ki sana yasaklıyor? Hadi öyleyse sen de ona kullanmasını yasakla eşitlik olsun.
Yapmazsam ayrılık gelecek ne ya :D köle misin sen? Ayrılığı sen getir. Bırak gitsin.
Ya sana birinin iraden dışında bir şeyi yasaklaması olayı normal mi sence ya?
ne yapmazsan ayrılık mı gelecek? kendini ne sanıyor hayatta hiç kimse vazgeçilmez değildir unutma
herkes ayrıl demiş buna rağmen seviyorum dersen hata etmiş olursun ama yine de sen bilirsin
eğer her dediğini yaparsan daha saçma istekleri olucak onun seni yönetmesini izin verme
Evet biraz can sıkıntısı ama normal kıskanıyor olabilir
Oha sevgilisinin dediğini yapan bir kız. Kıyamet vaktti falan mı geldi?
Sevgilisinin dediği şeylerin anormal olması dışında sıkıntı yok
İnsta faceyse normal yani bende kullanmak istemiyorum hep yalnizliktan
Sen hickimsenin kölesi değilsin rahatsız oluyorsan ayrılmayı dene
Normal değil bence. Kendisi kullanıyorsa senin kullanmama niye izin vermiyor. Sana güvenmiyor gibi.
anormal bişi benimkide eskiden istemezdi ama şimdi kabullendi kaybetme pahasına da olsa silmem
Sen bir kölesin. Hayırlı olsun. Kölelik maaşını da iste.
Neden hayatına bu kadar müdahale ettiriyorsun, öyle bir hakkı yok
Sana yaptığı muameleye bak
Tabikide cok normal seviyor seni diğer erkeklerden kıskanıyor ki kapattırmiş
Yok artık! Resmen kölesi yapmış seni ve ona bağımlı olmanı istiyor. Güvenmiyor mu sana?
Güveniyorsa ne diye sildirdi. Güvenmiyorsa neden berabersin?
Normal bişey değil kesin o bişeyler karıştırıyordur o yüzden senin kullanmanı istemiyor sosyal medyayı
Çok normal ve az bile. Bence seni aldatma hakkı da vardır. Sen kendin sürünüyorsun.
Normal değil. Ne hakla sana böyle diyor? Babam yapmaz ya o kim?
Kddjskjdms soruyu okurken utandim boyle sigirlari hayatiniza nasıl dahil edip seviyosunuz gercekten ahahhaha rezil özgüvensiz pust ya
😂😂😂 aynen
Yasak koymak elbet doğdu değil ama maalesef sosyal medya ilişkileri çok güvensiz hale getirdi erkek kadın fark etmiyor hal böyle olunca erkek algoritması işleyiş olarak yasaklarsam içim rahat olur mantığı var 😊
Aldatacağına dair güven problemi varsa ayrılsın zaten aldatmak isteyen insan her şekilde aldatır.
Haklısın ama bunu anlatamazsın
Sen köle misin kendin düşün bunu nedemek her istediğini yapıyorum sen bir bireysin senin kendi düşüncen kendi hayatın ne olacak mesele sadece sosyal medya değil sevgilinin ruh sağlığı yerinde olmayabilir
Hakkı var ınsta vs. falan insanları duygusuz ve mükemmelitetciliğe zorluyor. hal bu ki insan yapısında bile kusur var.
Direkt ayrılman lazım kendini bu duruma düşürmemelisin önce sensin senin için en değerli kişi sensin sana hak ettiğin değeri vermiyorsa hayatında olmamalı
Tasman ne renk? Hediye olarak sana taşlı simli göndermek istiyorum 😁
Değil tabi ki. Kendine saygın olsun. Hayatını kısıtlamaya hakkı yok.
Sevgilinin seni bu denli kısıtlamasıda ilişkiyi sonlandırmaya sebep, yani ilişkim bitmesin diye çaba göstermen yersiz. seni sözünü dinlemediğin için bitiricekse durmasın zaten.
Sevgilin yasaklamış ama sen yine de kullanıyorsun 🙂
Bu köleliğe girer ve yapmak zorunda da değilsin
Ailen bile buna karismiyorsa elin çocuğu hiç karisamaz
Eğer eşinse okey ama sevgilin !
İndir kullan zorlarsa baş tekmeyi geç acıma
güvenme bence iki gün sonra bir hesap açarsın bir bakarsın başkasıyla
Bu senin kendi kişisel alanına müdahale. Bu çok saçma ve toksik bir ilişki. Ayrılman gerekiyor. Bu sevgi değil. Sevdiğin insana değer verip onu mutlu etmeye çalışırsın. Onu üzmezsin.
Sen tam bir malsın. Bunları yaptın diye ayrılmayacak diye bir şey yok. SOnra intıhar girişimi.
Merhaba.
Bence normal sosyal medya ilişkileri bitiriyor
Bilader buradaki feminist erkek düşmanlarını dinleme ayrilma en doğrusunu yapmış bir erkek olarak instada ne tür sapıklar oldugunu iyi biliyorum sevgilinde onun farkında ayrilma
Sapıklar her yerde. O halde kadın da erkek de evden dışarı çıkmasın. Kadin, erkek fark etmez, partnerinin, kendini korumayı bilmediğini, doğruyu ve yanlışı idrak edemediğini düşünüyorsa, bunu güzelce açıklasın ve yönlendirsin. Dış dünyaya kapatmasın, nasıl davranması gerektiğini göstersin. Her reşit olan, aklı selim olmuyor, olana kadar iliskiye ara versin. Allah aşkına Whatsappta sapığın işi ne?
Normal bir şey. Kullanma diyorsa kullanma , senden kötü bir sey istemediki? Bu basit bir istek. Bana kullanma dese kullanmam. Büyük bir istek degil ki.
sosyal medya kullanmadığın için zor durumdaysan, bu konu kötü..
Bununla alakası yok. Sadece sürekli bana bişeyleri yasaklaması
Zbdbdhdh 🧠? Yasak? Kim kime neyi yasakliyor ya kendine saygın olsun ve dur demesini bir yerde bil
sana karismaya hakki yok pardon da bu nedir direkt telefonu elinden alsaymis sacmalik ayril gitsin kizim
Bence her istediğini yapmak zorunda değilsin sonuçta o senin sahibin değil bence bunu konuşmalısın normal birşey değil çünkü
Sevgilin dogru yapmış aslında komple yasaklanması telefonların tuşlu telefonlar gelmeli eski sistem millet çok azıttı çünkü
Bu yorumu da tuşlu telefonla yazdın herhalde.
Şimdi yassak koysunlar android telefonlara şimdi bırakırım. Sıkıntı yok en azından hiç kimse kimseyi aldatmaz aptal ahlaksız uygulamalardan uzaklaşır insan eski sistem ne güzel tuşlu telefon sevgilinlemi konuşacan ara konuş
Yasaklanmasını beklemek yerine, öz iradenle seni rahatsız eden her ne ise kullanmayı bırakabilirsin.
Sanamı sorucam derdin ne soru sordu bu bayan bende cevapladım fikirler tartışılmaz saygı duyulur
Mağaraya da kapatalım mı istersen?
Bazılarınıza magara bile az gelir aslında tımarhane daha iyi
Derdi olan sensin birilerinin seni kısıtlamasını istiyorsun öneride bulununca kızıyorsun. Ne istediğini bilmiyorsun burada sorulan soruya cevap veriyorsun. Senin yaptığına bu ne perhiz bu ne lahana turşusu denir.
Derdim yok benim toplum olarak fazla özgürüz bazı uygulamalar kısıtlanmalı düzgün kullanmayı bilmeyen insanlar var bu da ailevi konulara yansıyor özel hayatımızdaki insanlara yansıyor örnek verim sana mesala instigram diye bir uygulama var sence iyi bir şeymi ciddi bir ilişkiyi bittirir ciddi bir ilişkide bence sosyal paylaşım uygulamalarını kullanması her iki taraf için bana göre daha iyi olur. Anlamak istemiyorsan da anlama
İnstagram, Twitter, Facebook kullanmıyorum.. Kötü olduğu icin değil, bana fayda sağlamadığı için kullanmıyorum. İsletmeler var, sağlık çalışanları var.
Mesela Hastalar randevu alamıyor, doktora ulaşmak icin mesaj atıyor. İyi kullanıp, topluma faydalı olan, geçimini sağlayan var. Sosyal medyada gördüğünüz çirkinleri her gün belki yüzüne baktığımız insanlar yapıyor onlar her yerdeler. Kısıtlayarak, önüne geçilemez. Neyse artık İsterseniz Teknolojinin faydalarından istifade eder, isterseniz sadece zararlarını görür kendinizi gelişmeye kapatırsınız.
Herkesin kendi tercihi.
Normal bir şey olsaydı sorma gereği bile duymazdın :(
Bence normal ama karşılıklı olsun gerçekten sosyal medya olunca illaki bı sorun cikiyo
Normal şartlarda senin hayatın karışamaz ama bende kullanmasını istemezdim
Sen de onunkileri sil bence, ya da ortak kullanmayı teklif et, biz öyle yapıyoruz
Sende de hepsi varmış
Gayet yerinde bir kural Tebirik ederim bu kararı başarılı bir şekilde alana
doğru bende aynı şekilde yapardım sevgilmin sosyal medya kullanmasına izin vermem
Bu yobaz zihniyetinizle sevdalısı olduğunuz aşiretinize geri dönün inşallah. Dönün ki kimsenin sizin gibiler yüzünden canı yanmasın.
Boş koy
Herkesin bir özel hayatı vardır bunlara katlanmak zorunda değilsin…
ne alaka ne saçma bişey bu ya ben olsam ayrılırdım yoksa daha çok üzülürsün
Sana güvenmiyor ayrıca wp silmeni bile istediyse durum vahim
Kimse kimsenin özel alanına karışamaz ki seni tehtid etmiş ayrılmakta sen de kölesi olmuş gibi...
ayrıl gitsin kimsenin senin hayatına karışmaya hakkı yok
yakisikli erkek gorunce sinirlenip top bu diyen 2/10luk erkek oglu erkek model (bence
Bence burka da giymelisin çarşaf şart burası Türkiye İslam Cumhuriyeti
Sorun sende ayrılman lazım sevgiline bu kadar yüz vermende ayrı bir ironi
Saçma saçma özelliklede böyle şeylere taviz veren kızlar salak
Köle misin sen? Ne demek yasakladi? Seni uzmek istemem canim ama Toxic bir iliski icindesin
Ayrılmassan eğer kendine saygın yoktur başka da bir şey demiyorum
Sana değil, kendine güvenmiyor o..