Teenage (18-19 yaşında) birisiyle sevgili olur musunuz?

Teenage bir çok insan tanıdım. Genel olarak pek çoğunun özgüven sorunları yaşadığını, karakterinin tam anlamıyla oturmadığını, ne istediği konusunda çoğu kez kararsızlık yaşadığına şahit oldum. Tabi ki tahmin edersiniz ki tüm bunlar iyi bir ilişkiyi mayınlı araziye sokuyor. Bu yönüyle bir gönül ilişkisi yaşamak adına teenage insanlarla güzel bir iletişim ve hukuk oluşturmanın imkansıza yakın olduğuna kanaat ettim.

Sizce yanılıyor muyum? Teenage kadınlar/erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Teenage (18-19 yaşında) birisiyle sevgili olur musunuz?
Teenage (18-19 yaşında) birisiyle sevgili olur musunuz?
Cevapla