10 yıl önce beni terk edip giden adamı hala unutamıyorum çok mutsuzum napıcam ben 😔?

Merhaba 29 yasindayim özel bi sirkette insan kaynaklarında calisiyorum iyi bi meslegim var maddi olarak sahip olabilecegim çoğu şeye sahibim cok sukur ama cok mutsuzum.😒
Geçen yıl nisanlimdan ayrildim onun hic bir sucu yoktu yok yere ailesiyle kavga edip ipleri koparip ayrildim herseyimiz evimize kadar hazirdi dugunumuze 15 gun kala ayrildim cunku hic kimseyle yapamiyorum defalarca psikoloğa gittim tedavi gordum tam duzeldim derken hep geri geldi.
10 yıl once sevgilimden ayrildim benden 10 yaş büyüktü 4 yıl boyunca birlikteydik ben Eskisehir'de yasiyorum o İstanbula gitti isi geregi oyle boyle derken kavga ettik ayrildik ve ben hala onu unutamiyorum tam unuttum bitti yeni birini seviyorum evleniyorum derken yeniden o geliyor beynime, kalbime yeniden onu stalklarken , fotograflarina bakarken sesini dinlerken buluyorum kendimi.
Oda bekar hala ama o gun bugundur 1 kez hariç hiç konusmadik , bu 10 yilda ciddi anlamda hic sevgilisi olmadi onunda , kendime cok kizsamda hala onu cok seviyorum hala ruyalarimda goruyorum. Olamaz artik biliyorum ama unutamiyorum ne yapicam bilmiyorum, her yolu denedim terapi v. s. Allaha gecelerce dua ettim lütfen onu unutayim diye manevi ve bilimsel her yolu denedim 10 yıl oldu olmuyor.
Yakinim olan kimseyle paylasamiyorum kimseye anlatmiyorum guçlu gorunen bi yapim varken icimde bunlari yasiyorum napıcam bilmiyorum😒
10 yıl önce beni terk edip giden adamı hala unutamıyorum çok mutsuzum napıcam ben 😔?
Cevapla