Ayrılık mesajı olarak sevgiliniz tarafından böyle bir mesaj ile karşılaşırsanız tepki olarak ne mesaj yazarsınız? 


tren sürekli gider gelir. yerinde durmak trene yakışmaz.
Öyle gönülden gönüle konan erkekte sevgiyi zor bulur ve gülüm
hiç olmaz ise öküz sevdiceğizini bekler
düzeltme
Tren sürekli gider gelir. yerinde durmak trene yakışmaz.
Öyle gönülden gönüle konan erkekte/kadında sevgiyi zor bulur be gülüm
hiç olmaz ise öküz sevdiceğizini bekler
Güzel cevap
,🙏🙏
Ne denir ki buna, sen tren gibi defol git de, ben arkandan bakar ve su dökerim 💁♀️
:D :D
Teşekkür ederim ✌️
Ricalar
Kimsiniz, tanışıyor muyduk derim 🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
Eigler için teşekkürler
Rica ederim
Cevap
8Cevap
Sen anca benim üstünden geçtiğim ray olabilirsin hayırdır? 😜
"Böyle basitleştirerek ayrılmak sana yakışır ama ben artık senle aynı kulvarda değilim kendine bakıtacak başka öküz bulmalısın" yazardım🙄
🤣saçını başını yol onun
Dikkat et altındaki rayları ben döşedim tek bir lafımla toprağa saplanırsın
İyi yolculuklar…
🤣🤣fena
Ksjsj
Olağanüstü 😂
Yok be sıradan ve varoş jajsjs
🤣🤣iyi iyi
Şu an fark ettim berbat aslında benlikte değil hangi akla hizmet yazmışım onu düşünüyorum jajajjaajjsksks
🤣boşluğuna denk geldi
Ben cidden beğendim varoş bir ruhum var 😂
🤣🤣varoluşçuluk ve varoşculuk iyidir bende begendim
Sabahın 5 inde atılan görüşten ne bekliyorsun ki işte ortaya böyle paçoz paçoz şeyler çıkar ayyy gömün beniğğğ
Gel biz gidelim Ali perso bize inanmıyor 😂
Daha karpuz keseceeedik
Bunu demesem varoşluğu tam sergilememiş olurdum şimdi tam oldu😂😂
Tamam gidelim Ece bu arada çekirdeksiz karpuz kesilmesi taraftarıyım diğeri kelek çıkıyor :dd
Tireninde modası geçiyor merak etme metrolar var. 🤷♀️
Ow yeah bu iyiydi
Öküzün trene baktığı gibi bakarsın der geçerim 😅😅
👍👍
İşte insan ayrılırken belli ediyor kendini. İsabet olur benim için dfddf
🤣🤣
Sonra o trenle yanıma gelirsin de kapı yüzüne kapanır 👉😏👈
İşte bu 😜
Hiç umrumda bile olmaz benim. Memlekette o kadar mesele varken...
Ahhaa treninin tekeri patlasın deriz hocam :dd
Patlasın hocam. 😀
Hala ilkokul laf sokma yarışında olan birine ne denir ki? 🤭 Cevap vermeye bile tenezzül etmem.
🤣koyver gitsin
insanların gerçek yüzleri tartışırken ya da ayrılırken çıkarmış! derim
kolay bozmam terbiyemi
Rolleri mi değiştik öküz gibi bakan sendin de en başında?
Hayatıma girecek olan adamın IQ seviyesi bu cümleyi kuracak kadar düşük olamaz.
Cevap vermem o daha da cildirir..
Zira insanlari gormezden geldiginde kendini yer bitirir :/
Ben sana değil senden sonra gelicek trene bakıyorum Sana öküz bana tren çok diyebilirsin 😉
Ya böyle laf sokuşlar çok komiğime gidiyo sanki gerçekten havalı olacaklarını sanıyolar ya kdkskckdkdkck gülüyorum işte sadece
Bende umut bitmez gardaş " derim
Tren olmuşsun, senin neyine bakayım derim.
Çok iyi hocam
Ray gibi üstünden geçtiğim günlere say.
👏🤯
Bunu ben alamam, ben atarım!
Yavaş git raydan çıkarsın
Cevap vermeye tenezzül etmem
"Yürü anca gidersin" derim 🤦♀️
Görüldü atarım herhalde
Ya da
NaPim
trenler eskidi ben uçak gibiyim derim
trenin canı yok mu arada o da öküze baksın..
Kız diyeceğini demiş zaten üstüne laf olmaz
Napim
Haha gülerim sadece
"napim"
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?