Erkek arkadaşımın çocuğu yüzünden ilişkimiz bitti siz 6 ay boyunca yer yatağında yatarmıydınız?

Erkek arkadaşımla 2 senelik ilişkimiz vardı. Herşey çocuk güzel gidiyordu bn yurtdısında yaşarken bütün kariyerimi yasadığım yeri bırakıp erkek arkadasmn yanına türkiyeye geldim. Bi bcuk senedir birlikte yasıyoruz. Evlenmiş bosanmıs biri 42 yasında bn 26. Cocuğu olduğunu biliyordm ama baska sehirde annesiyle yasıyordu erkek cocuğu 11 yasında. Bn daha önce sormustum sömestr da 10 gun yazın 1 ay kalıyormus. Bn geldiğimde neymiş cocuk evde yalnız kalıyormus annesi calısıyormus. 6 ay bakarmısın dedi bnde cocuk sakin sanıyordum. Cocuk geldiğinden beri kavgalar basladı. Sabrettm 6 ay boyunca cocuk cok saygısız babasına tekme bile attı. Babasını zerre düşünmüyor hasta olduğu halde tekme atıp inatlastı. Derslere girmiyordu oninle. Bn baabasına ne zaman sarılsam kıskanclık yapıp gelip sarılmaya baslıyordu annesinden sürekli bahsediyordu bilerek uyardım annesinden bahsetmemsi için. Babasıyla yatakda yatıyorlar bn yerde yattm 6 ay boyunca. Cocuk cok sımarık banyoya havlu fırlatıyor , sifon cekmiyor. Yatarak yemek yiyo , yemek yerken gaz cıkarıyor, ıslak mendil kullanıyor her yere atıyor çöpü hizmetciymişim gbi. Kendisi yıkanamıyor 11 yasında hala. Fast food yiyo surekli. Bnde en son söyledim her yere çöp atmmasını babasıyla bu yuzden kavga ettik ve artk ilişkimi bitiyorm. Cocuğuna yanlıs yaptığını göstermek söylemek yerine benimle kavga ediyor. Cocuk tabi sımarır
Erkek arkadaşımın çocuğu yüzünden ilişkimiz bitti siz 6 ay boyunca yer yatağında yatarmıydınız?
Cevapla