İlk sevgili , yaşanan ilkler ve terk edilmek bunu nasıl atlatabilirim ve onun pişman olmasini nasıl saglayabilirim?

Arkadaşlar hayatıma zorla girmek isteyen seni hep mutlu edicem diyen birini hayatıma aldim ve ona o kadar bağlanndim 3 sene oldu. Beni terk etti ben sana şans verdim bir daha gelmem dedi bir şans felan da vermedi vicdanını rahatlatıyor (gece 4 te aramis uyuyordum, telefonunu açmadım diye ayrıldı). Ben onu yaptığı her hatada affetmistim seviyorum diye tem bir gün güvensizlik bile yasatmamistim ona dün sabaha kadar agladim ona ses attım görüldü attı 13 gündür ayrıyız ve ağlıyorum sadece. O da diyorki geçer geceer merak etme hayatına bak diyor. Bana nasıl kiyiyorsun ben seana hiç kıyamadım diyorum kiydigim bsey yok bsey yaptığım yok diyor. Kendine o kadar bakuyorki şu an spora gidiyor gitmiş her yerden tarihimizi silmiş. Diyeg sayfalarını takip ediyor bambaşka birine dönüşmeye başladı. Ve ben onu çok veriyorum dayanamıyorum yemin ederimki geçmiyor. Tek yasiycam dönümünü düşünmeden tek başıma yürüyecem yolumu diyor. Basta ben de öyle istiyordum sevgili bile istemeyen biriydim geldi hayatımın içine etti beni böyle birakti ve gitti
İlk sevgili , yaşanan ilkler ve terk edilmek bunu nasıl atlatabilirim ve onun pişman olmasini nasıl saglayabilirim?
Cevapla