İlişkilerde neden hep kötü davranan insanlara daha çok bağlanıyoruz?

Çoğu zaman bu böyledir bize iyi davranan seven insanları istemeyiz , nerde bizi sevmeyen umursamayan varsa onlara daha yakın hissederiz kendimizi ve daha çok bağlanırız. Sizce bunun sebebi ne olabilir? Yani üzüleceğimizi bile bile neden o insanları sevmekten vazgeçemiyoruz?
İlişkilerde neden hep kötü davranan insanlara daha çok bağlanıyoruz?
İlişkilerde neden hep kötü davranan insanlara daha çok bağlanıyoruz?
Cevapla