
#smellsmoke
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Oruçluk zamanda galiba salak fazla yemiş mide fesatı geçirmiş hastaneye kaldırmışlar ben de sordum dedim dün neredeydin yoktun bana dediği şey şu oldu sen beni merak mı ettin evet dedim yani arkadaşımsın doğal olarak merak ettim.
Sonra evlenme teklif etti😂🙈
Dediği şey şu beni hayatımda kimse merak etmedi sen beni merak ettin evlenelim.
Tövbe estağfurullah🙈🙈😂
Ahah allahtan sadece merak etmişsin 😜😂😂
Manyaktı ya komikti ama😂
Az evvel yemek dönüşü, ofisime yürürken olan bir şey. Yemek sonrası, açık hava da hamam yolunda bir çay içelim derken, İkieylül caddesinde...
30 metreden fark edip, bir an göz göze gelip, sonra arabasına binip. Yolun ortasında dönmeye çalışıp, arabası ile cadde ortasında, manevra yapamamayı başarmak. Ve arabadan inmek. Tekrar göz göze gelmek. Ve lütfen sen yardım eder misin demek?
Ordan bakınca '' Vale '' gibi mi görünüyorum bu formatta içimden demek gelmesi... Acaba yolumu mu değiştirmeliydim diye düşünürken kendimi sürücü koltuğunda buldum. İki tramvayın ve 10 otomobilin trafiği kilitlenmesi üzerine.. Trafik polisi miyim ki ben, derken...
Sonrasında alelacele, elime sıkıştırılan, '' mutlaka ara '' notlu bir kart ile... Bir adres. Bir telefon ve mail...
Şaşırtıcı gülümseten girişimler var.
.
.
.
#Neşeliadam
'' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''
Şimdi okudumda, hakikaten saçmaydı bu yaşadığım :)
Eig için teşekkür ederim @smellsmoke
Sen iyi bir kadınsın. Ve hep öyle kalacaksın...
Rica ederim.. Siz de öylesiniz.. 🙏
Evcil hayvan sorusunda yavru aslan beslerdim dedim.
Hoşuna gitti belli ki , 3 -5 tane görüşümden sonra takip attı sonra dm attı '' Yorumların senin kadar gereksiz demişti '' tabi onu dememeliydi bana sonra hala onun için çok gerekli bir insanım :)
Adımı sormadan hangi şehirde oturduğumu sorması mesafe ölçtükten sonra yürüyecek.
Direk konuya libidodan girenleri saymıyorum.
Cinsellik fenomeniyiz diye bel altı mizahı hemen yaparak samimiyeti artıracaklarına inanmaları. falan filan 😂
Cevap
28Cevap
Ayaklarının köpeği olmak isterdim, dedi biri.
Mars'a bilet aldım gidecekler arasındayım🤦♀️
Ahaha tasma alsaydın bi tane hayrına 😄😄 ahah
Üç maymunu oynamak daha evlâ 😄
klasik kafalarda okuduğun kitaplar diye sohbet açmaya çalışan hatun kitap okumadığımı söyleyince çok şaşırıp "senin gibi birinden beklemezdim" diyip kıkırdamıştı.
benden beklediğin kitap okumamdan ibaretse işin çok kolay ama ben senlik biri değilim demiştim. masadan kalkıp gitmişti :D :D :D
Ahahaha bak bak ne atacam bak 😄 Berkcan efsane ya 😄
KS mesajlarından bir örnek verecek olursam favorim; "Size bir şey sormak istiyorum eğer yanlış anlamazsanız?" diye başlayıp alakasız cinsel soru sormaları.😄
Ay şimdi baktım geldim Berkcan başka bi çocukmuş kız pardon 😄😄
Ahahah videoya mı güleyim sana mı güleyim 🤣🤣 Berk Keklik bebeim Can kısmı fazla sadece sorun yok ahahahah 😜😃😃
Evet orada bi karışıklı olmuş bir Berk vardı ama hangi Berk ahhashsh😄
ahahaha olsun be kafamız şekil önümüzden çekilsinler 😂😂😎🤘
😄❤️
Ya kusura bakmasan seninle tanışmak istiyorum bu site de bana meraklar uyandırıyorsun :) zlo kaçar :D :D

😂😂😂
Biri sincap Alvinin fotoğrafını atıp şey demişti fıstık görünce kaçıyor bende şey oluyor ilk kanka ayağına yazıyorlar kafa dengi olduğum için sonradan sapıtıyorlar
Saçlarıyla oynamaları, kendisi hakkında bir şeyi bağırarak söylemesi, arkadaşı varsa benim bakıp bakmadığımı gozlemlemeleri, yanıma gelip bir sey sormaları, konuşma sırasında benimle ilgili bir detayı sürekli her cümlede kullanması vs. Yakışıklı olmakta zor😕
Karşı cins mi? Lan bana sürekli pasifler yürüyo delircem 🤦♂️ Çok erkeksi sert bi yüzüm varmış... Hepsi mi beni bulur birader? 😒
Sürekli oturuşunu düzeltmesi her fırsatta konuşmaya çalışması falan sürekli bakması göz göze gelince rahatsız oluyorum
Çok eskiden “Burçlarımız çok uyumlu, ne kadar güzel” diye yürümüştü bi kız, halbuki alakası yok tam tamına zıt burçlardık. Gülmüştüm.
"Yazar Sayit Fayik Ablası Yanık yaşadığı evi" mesela hhgfdd
Güzel gidiyordu ama anlamadım shgjfg
@Kominikeysinn Twitter'a. "doğrusunu unuttum" yaz cıkıyor
selam biz onlara manas yazalim etkileyebilmek icin o bize dogru duzgun selam bile yazmasin
Mesaj attığın çok komik. Müstakil ne ya... netten mi buldun 😅😅😅
galiba müsait misiniz yazmış ama klavyenin azizliğine uğramış
Şöyle bir yürüyenim olmadan ölüp gidecem hayattan 🤣🤣 acaba tercihler mi yanlış
O yürürken sorun yok sen ona yürümeye başladığında arkasına bakmadan kaçar sanada sapık der
Bana vergi veriyor musun demisti biri 🤦🏻♀️ neymis bu güzelliğe memelere sahip olduğum icinmis dieoaoqoao cok sacma engelledim
Demekki dikkat çekecek kadar büyüleyici ler
burasını örnek verirsem bir görüşümü çok beğendiği ile başlıyor mesajlar..
reel hayatımda ise iş yerimin ne kadar güzel olduğu ile ilgili..
benim kızlar nedense sweeatshirtimi istiyor bende hayır diyorum arkadaş adam akıllı konuşmak varken bu nedir be
@SmellSmoke Gözlerimi kapatsam, yüzünü görür müyüm?
Önce tipimizi aşağılıyorlar sonra hoşlandıklarını falan söylüyorlar normal değil bu kadınlar
Nasıl bir kafa yapınız var anlamıyorum ki
Yolda yürürken Gözlerini ayırmadan beni takip etmesi 😂 ve bunu yüzüme baka baka yapması.
İyi günler hanımefendi bayan gadını
ben karsi cinse otururum yuruyemem
yaratıcı yürümeler hoşuma gider
Video anlatmış herseyi
Ben ömrüm boyunca koştum yürümek ten anlamam :)
Mesela kankasindan yardım istenebilir
Ama kankan hiç yardımcı olmadı 😄
Hahaha bazıları çok saçmalıyor boş konuşuyor
Üst kata izin var mı diye soranı gördüm.
bana yürüycene anana koş derim
Istediği gibi yusurusunler
2 1, bahçeli 😂😂
Guzel xjjxjx
Hiç yürüyenim olmadı
bana kimse yürümüyor
görsele sesli güldüm :D
cok var
Kamyon gibi dayi
Kimse bana yürümez
Neden koşmaları mı gerek?
@DoğrulukCadısı yok hiçbir şey yapmaz
🤦♀️Maksadım ironiyidi demek istediğinizi anladım.
@DoğrulukCadısı anladım iyi bakalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?