Evet sen kendine hangi cümleyle yürürdün? 😛😄 Keyifli geceler.. ✨️🥂
https://m.youtube.com/watch?v=ydE4tci3E4Y
#smell

Evet sen kendine hangi cümleyle yürürdün? 😛😄 Keyifli geceler.. ✨️🥂
https://m.youtube.com/watch?v=ydE4tci3E4Y
#smell

Bu şarkıyı atıp yürüyen biri olmuştu Bilmem bu neyin nesi 😂😂 etkilenmiş miydim bilmiyorum Daha yaratıcı olabilirdi 😂 ama karşı cins olsaydım çok bir şey değişmezdi sanırım şimdi nasıl yürüyorsam öyle yürürdüm 🤔🤔 sese ya da gülüşe düşüyorum ben, bir gün sağır olsam sesini duyamamak intihar sebebim olurdu falan 😂😂 hiçbir şey bilmiyor bu erkekler
Cümleye düşmem ki, aksine sürekli öven sürekli iltifat eden erkekten de soğurum ilk başta çok samimiyetsiz geliyor.. Harcadığı efor benim için önemli ✅
"Senden hoşlanıyorum çok hoşsun, benim biricik sevdiğim olur musun? "
Beğendiğim hoşlandığım kız bu şekilde benimle konuşsun mutluluktan havaya uçardım. Hatta sen bir rüyasın gerçek değilsin derdim ona, yani bu duruma inanamadığımı belirtmeye çalışırdım bu sozlerimle
Daha ilk konuşmaya şu 3 cümleyle başlardım.
1. Kendine bak ki ışıltın ortaya çıksın.
2. Kendine güven ki yeteneklerin güneş gibi doğsun.
3. Kendini sev ki herkesin sana muhabbeti olsun.
Bu 3 cümleyi bir kadından duymak beni ihya ve inşa ederdi.
Cevap
101Cevap
"Senin anan arı mı?" diye yürürüm. 😃
Naber güzellik derdim 😬😂
Yürümezdim. Sadolar bilir ki karşı cinsin yürüyeninden değil yürümesine müsade edileninden hoşlanır.
Her gün kendime yürüyorum ki ben 🤪🤪🤣🤣🤣🤣🤣
E çok iyi yürürken ne diyosun ahsha
Çok güzelim kendime su racikta aşık olabilirim 🤣🤣🤣😇😅
😂😂 çok şeker ahsh
😅😅
Kitaplar diyorum azizim, sence de bizi anlatmıyor mu?
Bana değer verdigimi, benimle ilgilenmek istediğimi belli edecek hal ve hareketler sergileyerek tavlardım. Ne demişler söz uçar hareket kalır 😄
🤣

Mesela 😀
Ne kadar zekisin , farklısın , özelsin falan derdim cödöfm
Süslü sözlerden nefret ettiğim için ne hissediyorsam güzel bir dile direk söylerdim
belki zamanlama yanlış ve hatta aklındaki kişiyle alakam yok fakat seni tanımamak için kendime engel olamıyorum.
Benimle önce arkadaş olmalı ilgi alanlarımı paylaşmalı. Bu yüzden dm den yürümek olayı bende yok dışarıda yürürsen de çantayı yersin kafaya 😬
Sözlere düşmüyorum davranışa bakarım ince jestler yapardım
Ne kadar da gıcıksın şu hale bak hşştt erkek Fatma 😂😂😂
Güzel oldu bence 😂
😂😂😂😂
Nasıl yürürdum bı bilsen... benim gibi kadına
Bu konuda hep canım denk geldik kader utansin shsahs
Sizi gördüm hoşlandım, teninizin sıcaklığını tenimde hissetmek, kokunuzu içime cekmek sizinle doruklara çıkıp orgazma ulaşmak istiyorum
Kendi kendime evlenmeyi düşünüyorum ahdhdhhdhd bu bile yürümek :)) kendimi bi ben çekerim hahahahhaha
Bu benim sözümdü yaa😀
Sen bu zamana kadar nerelerdeydin? Neden daha once denk gelmedin. Yıllarım neden yitip gitti sensiz.. 💛 boşuna yaşamışım.
Karşı cins de olsam kendime bile dönüp bakmayacağımı bilirim. Ben gelip bakmadıysam cinsiyet değişimi çok da işe yaramaz.
Genel olarak çok mesafeli, seçici, hayatına öncelik veren bir kadınsın. Ama size niyetimin uzun vadeli olduğunu izin verirseniz göstermek isterim. Beni kabul ederseniz oldukça mutlu olacağım. Kdıdı derim
@Cuyar98 ahaha
@Cuyar98 ilk başta evet ama sonra oturup konuşamadığım, beni anlayamayan, destek olmayan ya da benzer hedeflerimin olmadığı bir adamla sevgili olmam. :)
@Cuyar98 şahsen çok yakışıklı olmayan erkekler çok güzel kadınların yanında olabiliyor ama çirkin erkekler bile güzel kadın istiyor...
Seni ilk gördüğümde ruhlarımızın bu dünyaya gelmeden önce tanıştığını hatırladım.
Şimdi buradaki kadınların dm kutusu o laflarla dolmuştur KXKJDJSJJJEJEJ
Bu nasıl bir ateş ki ufunetinden yandım diye 😏😏
Cümlelere kanmayacağım için direkt icraata dökerdim.
Soğuk ve mesafeli dururum dışardan. Yürüyemez çekinirdim. 😳😂
Güzel soru. Hiç düşünmemiştim ama "beni affet ama sana karşı koyamıyorum" falan derdim sanırım
Kalbini hissediyorum yüreğine dokunmak isterdim
Sanırım birkaç saçma soruyla jafa karıştırırdım 🫢🤣
Yürüme konusunda cidden beceriksiz birisiyim ama ağzım iyi laf yapar bir şekilde yolumu bulurdum :D
Selam bebek bir kahve içelim mi? Kahveye her zaman varım
Laf kalabalığına gerek yok direk senden hoşlandım derim
O güzel yeşil gözlerinde kaybolmak isterdim
bu naçizane bahar akşamında sahil kenarında bir yürüyüş lütfeder miydiniz? 😅😅
Yürümezdim bi de üstüne ters yaptım mı bak nasıl peşimde kuyruk oluyorum mdmkxkfkf
Karşıcins olsaydım tüm kadınlar gibi ben de hipergami güdüsünün etkisinde olacağım benim gibi şiir yazan resim çizen müşfik hisli adamlara düşman olurdum. Yürümezdim.
Yürümem kavga çıkarırım 🙂 Öylesi daha güzel oluyor.
Yeni bir pilavcı açılmış birlikte gidelim mi?
Düşünemedim. Ama hayat boyu duyduklarım oldu.
Seni çok beğendim, sevgilim olsana evlenelim.. Direkt bodoslama hemen.. :D
Selam galaksinin çocuğu, bu uzayı birlikte keşfetmek ister misin?
Senii anan benim için doğurmuşşş , hamurunu beninim için yoğurmuşşş 😂
Asla sözlerle yürümezdim kendime. Hareketimle jest yaparak güven veren bi enerjiyle karşıma çıkardım
Çimen gözlüm diye başlarım sonrasında kirpiklerine iltifat ederdim olurdu galiba
Nezaketimle yürürdüm sadece. Cümle yok aklımda.
Eksik parçamı buldum birbirimize girip puzzle i tamamlayalım mi yavrum derdim:)
Dalgıcim kas yığınım karizmam dalyanim koçum aslanım kaplanım ye beni bekirim derdim herhalde
Yürüyemezdim bence. O bakarsa bakardım en fazla, gelmesini beklerdim.
Eşşek gözlüm diye başlardim cümleye sonrası doğaçlama
Delikanlı güzel dudaklarımın tadına bakmak istermisin derdim
Benim olsana ya başkası görmesin seni vs gibi kıskançlıklarla olabilir🤣
Sen bizim mahalleye geldin geleli canım bizde ne akıl kaldı ey yavrum
Antepli misin?
-yo ne alaka
-fıstık orada yetişir ya diyesim geldi..
@socratesx 😂😂😂😂
Yürünecek bir halin de yok ama kız gördüm mü adettendir selaamın aleykiiim
Benim düştüğüm bir harektvar. Ama söz olarak gözlerinde ki hüznü görmemek için aptal olmak lazım neyin var derse ben sahte sahte gülerken kitlenirim.. 😊
acaba dustugun hareket ney
Yavrum benimle bu illegal hayatı yaşamaya var mısın? 🤪
'Güzelliklerinden kalbimin mutmain olmasını geçtim yeniden yaşamanın hâlâ heves verici olduğunu öğrendim sayende..' derdim heralde :;)
Kendimize yürümek için karşı cins olmaya gerek yok ki bazen kendimizle başbaşa kalınca yürümeler olabiliyor 😁
Kendime yürümezdim yaaa
hem sıkıcı , hem inat , hem hırslı , hem yanardöner biriyim.
Merhaba hanımefendi nasılsıniz diye başlardım sonra düzgün konuşurdum arada iltifat ajajaj
Yavrum bu guzellik neeeeee 😍🤪😛😂
Saka bi yana bu tarz yaklasim hosuma gitmiyor
Ben kendime soyleyecegim icin sorun yok..😄
Bana yuruyen birinden etkilenmem icin kesinlikle cok zekice bir seyler soylemesi gerekir ya da o ana uygun zekice bir espiri yapmasi. Yoksa kolay kolay etkilenmem 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?