Sizce herkesten habersiz düğünsüz törensiz evlenmek, her şeyi oldu bittiye getirmek en iyisi midir?


Hiçbir şeyle uğraşmıyorsunuz sadece nikah dairesine gidip nikah kıyıyorsunuz ve artık evlisiniz.

Sizce bu mu daha iyi?

Yoksa şatafatla bütün törenlerin hepsini gerçekleştirmek mi istiyorsunuz?
Sizce herkesten habersiz düğünsüz törensiz evlenmek, her şeyi oldu bittiye getirmek en iyisi midir?
#perso
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sizce herkesten habersiz düğünsüz törensiz evlenmek, her şeyi oldu bittiye getirmek en iyisi midir?
Güncellemeler
+1 yıl
Yapmak istediğim bir şey bu yani evlenmeyi asla düşünmüyorum ama eğer ilerde olurda çok düşük bir ihtimal evlilik yaparsam düğün nişan saçma sapan bütün Türk adetlerinden uzak bir şekilde yaparım sadece ufak bir nikah kimse gelmesin gerek yok.

Görüşleriniz için teşekkürler soruyu da beğenebilir misiniz?
Sizce herkesten habersiz düğünsüz törensiz evlenmek, her şeyi oldu bittiye getirmek en iyisi midir?
Cevapla