Görüştüğüm adamın zenginliği beni korkuttuğu için ilk fırsatta konuşmayı kestim yanlış mı yaptım?

Yarı İngiliz olduğu için İngilterede yaşıyor. Benimile sürekli Türkçe öğrenmek için konuşuyordu, bu konuşmalarda hergün sürdüğü için artık bir birimize çok alışmıştık, baya resmi olan arkadaşlığımız flörte doğru gitmeye başladı... aslında çok iyi yetişmiş, kibar, olgun, çok iyi biri ve çokta zeki biriydi 6 dil biliyordu ama zenginliği beni korkuttuğu için daha fazla alışmamak için ilk bahanede de hemen hayatımdan çıkarttım yanlış mı yaptım? yaptığım saygısızlık mı sizce?
Görüştüğüm adamın zenginliği beni korkuttuğu için ilk fırsatta konuşmayı kestim yanlış mı yaptım?
Cevapla