Bir kişiden tam vazgeçtiğin anda gelir mi bu doğru mudur?

yaşadığımız onca şeye rağmen beni eliyle itiyor. İstemiyorum seni diyor. Göz yaşlarım umrunda bile değil. Baslarda senin için ölürüm biterim diyen adam artık gormuyor bile beni.1 hafta oldu ayrılalı 3 kilo verdim yemek yemiyorum kahvaltı hariç. Ve her gece ağlıyorum. İcimde bu sevgi hala varken gel dedim. Sevgimiz olsa ne olur hevesim bitti diyor. Seneler sonra farklı insanlarla olmak yerine biz böyle severken beraber olalım diyorum yok diyor sadece.
Bir kişiden tam vazgeçtiğin anda gelir mi bu doğru mudur?
Cevapla