Hiç göremeyeceğim birine aşık olmak.. Nasıl acıdır bu?

Bir daha asla göremeyeceğim birine aşık oldum.. İlk defa bir erkeğe karşı böyle hissediyorum. İş için benim oturduğum şehire gelmişti 2 sene yaşadı geri memleketine gitti.. Baba sevgisi hissetmediğim için mi böyle bilmiyorum ama aramızda çok yaş farkı yok sadece 2 fotoğrafı var sosyal medya kullanmıyor arkadaşlarıyla birlikte çekindiği fotoğraflar falan. Ulaşabileceğim hiç bir yer yok. Sevdiği var mı bilmiyorum nasıl bir acıdır bu?
Her gece ağlıyorumm
Hiç göremeyeceğim birine aşık olmak.. Nasıl acıdır bu?
Cevapla