Çok yakışıklı erkekler neden Gay olur Adalet mi bu?

Kimliğimi gizliyorum çünkü Gay olduğum anlaşılsın istemiyorum ama gerçekte baya yakışıklı erkeğim hemde baya fazla burda kızların beğendiği çoğu erkekten daha yakışıklıyım ama kötü olan Gay olmam kızlara hiç ilgi duyamıyorum ama çoğu kız bana yaklaşmaya çalışıyor benim gibi yakışıklı Gay erkekleri görünce kaderimiz mı böyle diye üzülüyorum kızlara yakışıklı erkek kalmıyor yav keşke Hetero olsaydım
Çok yakışıklı erkekler neden Gay olur Adalet mi bu?
Cevapla