Seven insan bu yüzden uzaklaşirmi sizce? nasil davranayim ben bu adama sevgide yetmiyo bazen?

Gece seni özledim dedi geldi gezeriz dedi arabayla sonra zorla eve gittik aptal kafam sevişmek istedi hayır dedikçe üstüme geldi bişey öyle bişey yasamadik sonrasında bana karşı soğuk benim onu istediğimi biliyor böyle şeyler yapmak istemediğimide biliyor çünkü cesaret edemiyorum ayrılabiliriz herşey olabilir sonra diyoki hemen cayiyon 2 gündür soğuk bı sorun mu var aramızda diyorum istemiyorsan yazmam diyorum nerden çıkarıyorsun bunları diyor sonra azıcık goriyim seni diyor suratsız zorla konuşuyormuş gibi tavrı sanki benim sabrımı deniyor sevmek nedir neydi çok yoruldum çok zaten o akşam ki olaydan sonra kendimi kötü hissediyorum nasıl davranayim ben bu adama bazen sevmekte yetmiyor
Seven insan bu yüzden uzaklaşirmi sizce? nasil davranayim ben bu adama sevgide yetmiyo bazen?
Cevapla