Mahallede küçük çocukları kız erkek karışık oynatiyorum. Saklambaç, ortada sıçan falan ne varsa oynuyoruz. Çocuklarla vakit geçirmeyi sevdiğim için yapıyorum inşallah benimde çocuğum olur ilerde.
Bugün garip bir şey oldu. Doğruluk cesaretlik oynarken 13 yaşında bir erkek çocuğu aramızdan hangi erkeği dudağından öpmek isterdin diye bir soru sordu. Öylesine sorulmuş bir soru mudur sizce yoksa bu çocuğun ilgisi falan mı var bana karşı? Ya ilgisi olsa bile asla olmaz ben onları kardeşim gibi çocuğum gibi görüyorum da tuhaf geldi. Sizce neden böyle bir soru sordu?
Bugün garip bir şey oldu. Doğruluk cesaretlik oynarken 13 yaşında bir erkek çocuğu aramızdan hangi erkeği dudağından öpmek isterdin diye bir soru sordu. Öylesine sorulmuş bir soru mudur sizce yoksa bu çocuğun ilgisi falan mı var bana karşı? Ya ilgisi olsa bile asla olmaz ben onları kardeşim gibi çocuğum gibi görüyorum da tuhaf geldi. Sizce neden böyle bir soru sordu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar