Arkadaşlar ben bir çocuktan hoşlanıyordum. Aileler birbirini tanıyor hatta annesi de beni istedi. Ben çocuğu dayanamayip faceden ekledim o da kabul etti. Çok pişmanım Şu an. İleride ailesi bana görücü çıkmak istediğinde bunu sorun eder mi? Çok pişmanım bu yüzden
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Guncell
Hoşlandığım çocuğu sosyal medyadan eklediğim için pişmanım?
Cok saçma ya.. neden bir sorun olsun ki. Seviyorsan arkasında dur.. 🤨
1
21 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ailem duyarsa diye korkuyorum. Geçen sene eylülde eklemiştim martta engelledim. Ya ileride ailesi bu kız sana uygun dediklerinde bu kız beni eklemişti derse?
Hım anladım. Açıkça söyle sende diyeceğim de. Konuşuyor musun onu da bilmiyorum.. ama sen engelleyici bu sefer de istemediğini düşünüp.. başkasını severse
Kasım ayında annemle telefonda konusurken okulu bitirip bitirmeyecegimi sordu. Bi de çocuğun askerliği benim yaşadığım ilçeye çıktı, unutmamis olabilirler
Bilmiyorum. Okulunu bitir. Bir erkeğin eline verme kendi hayatinj.. yasin küçük anladığım kadari ile... sonradan pişman olmanı istemem.. kadınlar okumalı.. ve iş olanağı olmali
Üniversite bitmeden istemiyorum ki zaten, hayırlısı olsun. 2 sene sonra mezun olunca iş bulmadan bu tarz şeylere girmem. En son 4 yıl önce sevgilim oldu zaten
Evet zaten o çocuk da daha küçük ben 21 o 20. Askerlik yapacak bu sene, ben de üniversite 3. sınıfa geçtim. Benim okulum bitince isterler eğer çok istiyorlarsa
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Cok saçma ya.. neden bir sorun olsun ki. Seviyorsan arkasında dur.. 🤨
Ailem duyarsa diye korkuyorum. Geçen sene eylülde eklemiştim martta engelledim. Ya ileride ailesi bu kız sana uygun dediklerinde bu kız beni eklemişti derse?
Hım anladım. Açıkça söyle sende diyeceğim de. Konuşuyor musun onu da bilmiyorum.. ama sen engelleyici bu sefer de istemediğini düşünüp.. başkasını severse
Hesabımı kapattım ayrıca onu sevdiğimi bilmiyor beni tanımıyor bile
Hm o zaman birsey diyemem
Umarim onu eklemem sorun olmaz
Umarım.. ama oglan soylemezse.. kimse bilmez..
Eylülde eklemistim taa
Çoktan unutmustr
İnşallah canım ama ileride ailesi görücü çıkarsa bunu sorun ederse peki? En çok da bu korkutuyor beni
Ya coktan unuttu ise ailesi.. seni istediğini... fazla kaptırma kendini
Kasım ayında annemle telefonda konusurken okulu bitirip bitirmeyecegimi sordu. Bi de çocuğun askerliği benim yaşadığım ilçeye çıktı, unutmamis olabilirler
Bilmiyorum. Okulunu bitir. Bir erkeğin eline verme kendi hayatinj.. yasin küçük anladığım kadari ile... sonradan pişman olmanı istemem.. kadınlar okumalı.. ve iş olanağı olmali
Üniversite bitmeden istemiyorum ki zaten, hayırlısı olsun. 2 sene sonra mezun olunca iş bulmadan bu tarz şeylere girmem. En son 4 yıl önce sevgilim oldu zaten
Tamam iyi edersin. Hayatın için planlar yap.. sonuçta hayat senin hayatin
Evet zaten o çocuk da daha küçük ben 21 o 20. Askerlik yapacak bu sene, ben de üniversite 3. sınıfa geçtim. Benim okulum bitince isterler eğer çok istiyorlarsa
Cok küçük. Erkekler erken olgunlasmiyor.. biraz çocuk ruhlular. Hepsi değil ama bazıları oyle
Evet oyle ben de olacaksa şimdi değil de 4 5 yıl sonra olsun isterim. Çünkü bizim köyde 5 6 yıllık sevgililer evleniyor mesela
Hmmm. Hayırlısı senin için ne ise o olsun
Amin inşallah. Çocuk da sevilmek mutlu olmak istiyor aslında, bakalım zaman neyi gosterecek
😊😊😊
☺
Ahahhahah istemsizce güldüm:)))
Neden kız :) Erkek milletinin sağı solu belli olmaz
Nealaka
Sence kötü bir şey olur mu onu eklediğim için?
Hayir neolsun
Ben biraz evhamli biriyim de
Cocuk yazmiyormu Hic sana
Hesabımı kapattım onu engelleyip
Ohaa kiz daha cok rezil bir Futuna düsürmüssün kendini hesabini birdaha acma bence sen
Neden ki? Onu engelledigimi anlar mi? Açmam zaten
Acarsan anlar tabi seni bulamayip
Çocuk beni tanımıyor ki
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!