Sizce bana yazma ihtimali var mı iki dakika lütfen okuyup yardımcı olsanız 🥺?

Yıllardır sevdiğim erkeğin bana yapmadığı şey kalmadı çok üzdü çok ağlattı. Şimdi de kendi benden hoşlandığını beni sevdiğini söyledi. simdiye kadar kimseden hoşlanmamış ve kimse ile bir şey yaşamak istememiş. Sevdiği kişi ile bir şeyler yaşamak istermiş ben de o şeylere uzak olduğum için beni üzmemek için uzak duralım dedi. Kötü ayrıldık engel attı her yerden. Profilindeki bütün kızları ertesi gün takipten ve takipçiden çıkardı kız kardeşi ve kuzenleri de dahil bir tek benim olduğunu bildiği fake hesabı ve annesinin hesabı var şu an profilinde.
Sizce bana yazma ihtimali var mı iki dakika lütfen okuyup yardımcı olsanız 🥺?
Cevapla