Evleniceğim kızı çok seviyorum ama eskiden Arkadan ilişki yaşadığını bana itiraf etti. O itiraftan sonra napmalıyım sizce?

O itiraftan sonra kendimi kötü hissettim çünkü seviyorum o da seviyor dürüst bi kız benim geçmişimde böyle bi hata yok ama napmalıyım bilmiyorum
Evleniceğim kızı çok seviyorum ama eskiden Arkadan ilişki yaşadığını bana itiraf etti. O itiraftan sonra napmalıyım sizce?
Cevapla