Eşime ihanet etmek istemiyorum ama eski sevgilimle yüzleşse miydim?

Merhaba öncelikle yorum yaparken lütfen kırıcı olmamaya dikkat gösterin zor durumda olmasam duygularım çelişmese size anlatmam.
Evliyim 2 senelik daha önceden eski sevgilimle aynı mahallede ikamet ediyorduk. Bi ara ceza evine düştü çok toxic Bi ilişki yürütüyorduk sürekli kavga ceza evine gelmemi istiyordu gidemedim reşit değildim. Daha sonra mahalledekiler üzerime çeşitli iftiralar attı gitti inandı sonra Bi kadınla tanışmış dul şu an onun evinde ikamet ediyor tabi o cezavinden çıkıp bu naneleri yerken ben eğitimimi tamamlayıp esimle tanıştım daha sonra evlendik bu kızın yanına taşınmış gecenlerdede kız arkadaşı surekli fake hesaplardan istek attı kimsin diye sordum biliyordum aslında konu patladı işte pişmanım demedi ama konuşmalarından pişman olduğunu anladım ben dedi kardeşimi ziyaret etmeye geleceğim ayrıca oda cezaevinde görüşmek istiyorum dedi reddettim insan işte beşer şaşar şu an gitsemiydim diye icimi kemiriyor zaten başka şehirde yaşıyor buraya ziyarete gelecekmiş eşime ihanet etmek istemiyorum aynısı benim başıma gelse eşimin gözünün yaşına bakmam çok sert davranırım. net sınırlar çizer tavrımı belli ederim ama yüzleşmek istedim konuşmak istedim bir an sizce ne yapmalıyım lütfen kırıcı olmayın insanın içinde ukte kalınca bazen yüzleşmek istiyor ama o pişman ben ise ona karşı nefret bile hissetmiyorum sadece neden yaptı onun için yüzleşmek istiyorum yorumunuz için teşekkürler.
Eşime ihanet etmek istemiyorum ama eski sevgilimle yüzleşse miydim?
Cevapla