
#smellsmoke

Yalama olan bir ilişki kesinlikle yoldan çıkmıştır ve tekrar yola girmesi sadece 2 tarafın da birbiriyle değil birlikte savaşmasıyla düzelir.
Böyle bir toparlanmanın da kısa sürede düzeleceğinden de emin değilim.
Bu yüzden ilişkinin her gün daha da kötüleşeceğinden bitirilmesi daha mantıklı geliyor bana.
aniden soğuma huyum vardır
bir gün çok sevdiğim zaman sevgimi çok belli ediyorum ve tabii ki karşımda ki vazgeçemeyeceğimi asla gitmeyeceğime emin oluyor gene bunu hissettiren de benim ve gene bir gün hiç ummadığı bir gün çeker giderim işte o zaman soğuduğum zamandır o bunu anlamamıştır o saatten sonra yollarımı güller dökse affetmem asla geri dönmem
Genelde daha da b. k oluyor.. Bir şeyi kurtaracağız düşüncesi ilk sekste biter. Doyurma ulaşan her ilişki, bu rutine karşı duramıyor..
... Sonra anlıyorsun ki ilişki değil bu.
Anlatılacak bir şeyler varsa ve hala konuşuyorsak bitmemiştir. Yok anlatılacak şeylerin yerini sessizlik alıyorsa zaten bitmiştir.
Böyle bir musibet...
Sürdürmem, kola da seviyorum ama mideme zararlı diye tüketmiyorum artık, aynı hesap :)
Bir de, sayın yüce fenomen, ey ulular ulusu, soruna saçma diyen birinin görüşünü beğenip sessiz kalmayı nasıl beceriyorsun? 🙄 Daha iki dakika önce birini tersleyip engelledim 😔
Çok basit, sallamıyorum :D ahah
Rica ederim.. 😊
Cevap
37Cevap
* Benim aklım neredeyse, az kalsın soruya yanlış cevap verecektim 😋🙈😂😂😂
Yalama olan ilişki insanı belli bir şeyden sonra insanı yorar, ilişkiyi de son derece yıpratan bir şey..
Böylesi bir ilişkiyi sürdürmem, net..
Kırıp incitmeye, incinmeye gerek yok..
Olmuyorsa güzellikle noktalamak lazım :)
yalama oldumu yağlar düzeltirim tabi seviyorsam
Sırf seviyorum diye sürdürülen ilişki hatalara açık kapı bırakır ve onur kırıcı davranışlarıda beraberinde getirir sonuç ağır maliyetlerle bitebilir cinneti durumlar meydana gelmeden geri adım atmak en doğru olanıdır
Biraz önce ilişkimi bu sebepten ötürü bitirdim. Ne kadar çok sevsemde olmuycağını bu şekilde devam etmeyeceğini düşündüğüm için bitirmek mantıklı geldi. şu an mutlumuyum tabiki hayır çok üzülüyorum ama yapcak birşey yok eğer ileriyi , kendimi düşünüyorsam bunu yapmak zorundaydım.
Seviyorsam ki öyle yazmışsınız o zamana elimden geldiğince kurtarmaya çalışırım ama yalama olmasını da engellemeye çalışırım ki orta da bir sorun kalmaz herkes seviyosa sürdürmem falan yazıyo ya o da inandırıcı gelmiyor ya da gerçekten sevmiyorlar o zaman
Ben sürdürdüm sonu çok çok kötü bitti ilişki yürümüyor ise lütfen devam ettirmeyin çok kötü sonuçlar doğurabilir
Bir zaman sonra fuckbady arkadaşlığı olur ki günümüzde bu çok popüler bı olay oldu aşk duygu sadece cinsellik oldu
Hayır aşık oldugum kadını üniversite yillarinda bu yüzden terketmistim. Severek ayrilanlar olmuştuk ama ilişkinin de suyu çıkmıştı.
Insan bazen bosluga dusmemek icin ve aliskanliklarindan dolayi bitiremiyor. Ama ben bitiririm bana iyi gelmiyosa bitmesi daha iyi.
Neden surdureyım şimdiden böyleyız gelecek beklentım olmaz
Yaylar gevşeyince eski hale gelmez. Eski tat olmaz.
Tat vermeyen ilişkiden de bir bk olmaz
Bugünden itibaren hiçbirşeyi tek taraflı ilerletmeyeceğime söz verdim kendime çünkü bu kendine olan saygını bitiriyor :/
Sürdürmenin anlamı yok. Bittiyse bitmiştir bazen zorlamamak gerekir.
Sürdürürüm. Zaten seviyorsam yalama olmaz ki benim için.
Sevmek ayri saygi ayri kendine saygisi olmali insanin
Bir kaç deneme sonrasında bile olmıyorsa daha fazla zorlamaya gerek olmadığını düşünüyorum
Yalama olmuş ilişkide sevgi aranmaz ki. Çıkar ve menfaatler işin içine girer.
Kesinlikle devamını getirmem çünkü bilirim ki o ilişki öyle veya böyle bitecek.
Alışkanlık oluyor sevgi bitiyor yalama olan ilişki 2 haftada bir ayrılık getirir
Hayır sürdürmem o ilişki zaten bitmiştir demektir o aşamaya gelmişse
Nayır sürdürmem, ilişki taraflardan birine zarar veriyorsa sürdürmek yersiz olur
Yalama olduğu için sevgide gerçek değil alışkanlıktır sürdürmem bir an önce bitirip yoluma bakarım
Sırf sevdiğim için değil ama bazen çevrede olan üçüncü dördüncü kişelerin iyi niyetli baskılarından dolayı bi süre daha denerim sonuç değişmezse geçmiş olsun yopranmaya ve yıpratmaya gerek yok
Ben şu an bununla mucadele ediyorum. Bitirmeye çalışıyorum. Ve acayip korkuyorum. Pişman olmak istemiyorum..
I ı sürdürmem. Yalama olmuşsa bir ilişki, tarafların birbirlerine karşı sevgisi ve saygısı kalmamış demektir.
Öyle bir hale geldiyse, hâlâ seviyor olmam imkansız..
Dolayısıyla sonu gelmiştir ilişkinin..
O nasıl başlık abi ahahah ‘Yalama olan’.
Full oral var sandım akkdmfldm
Seviyorsam benim için yalama olmamış demektir he karşı taraf sevmiyorsa kendisi bilir..
İstediğiniz kadar yalama olsun istediğiniz kadar hoşunuza gitsin ama bir ilişkide duygu yoksa heyecan yoksa fazla sürmez
Hayır asla değer görmediğim bir ilişkiye devam etmedim etmem de.
Yani sonuçta yalamalıktan bahaediyrsun önemli bi detay 😂☺️
Tabikide abi insanlar zaten sevdigi icin devam ettirir iliskiyi sacma soru bence
Sürdürdüğüm zamanlar oldu yalama olsada free f*ck var sonuçta.
Bitirmek en doğru olanı
sadece koklama yalama bile karşılıklık orgazım oluyorsak cvp evet çünkü ilişkiden bile önde olan şey
Asla tahammül edemem 🙄
Hiç düşünmeden yolu gösteririm.
Sevgi bittiyse sürdürmek anlamsız.
Bir yerden sonra bitiririm
ben istemedim mi bitiririm
Kangren olmuş bir ilişkiyi surdurmenin anlamı yok
İlişki yalama olduysa sevgi de kalmamıştır.
Hayır, yalama olan hiç bir şeyi sevmem.
Daha güzel yalaması için tokatlarım
Üf napim ilişki ayrılırım
Daha neler diğerlerinin dili yok mu?
Yalama olan bir ilişkiyi bitirmek en iyisi.
Evet surdururum ayrılmam.
Hayır sürdürmem.
düzeltirim
ne gerekiyorsa
Asla sürdürmem
Tabiki hayır
Düzeltirim
sürdürmem sonra hasarlanan ben olurum çünkü
Aslında ilşkı bıtmştr sadece bıtırılöeyı bklıodr
Hayır sürdürmem
Sürdürmem
Evetyt
Hayir
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?