Bikaç kriterim var kadında sadece öyle aham Şaham güzel olsun demiyorum kriterim de belli aynı zamanda Değer verdiğim bir kadınsa ve sevmişsem hep böyle devam eder 😊
O ne len 🤢 yok yok bak simdi soyle kiz olucak oyle kemik gibi zayif degil ama zayifla orta arasi kucuk popolu ve kucuk goguslu beyaz tenli uzun siyah sacli ve alimli bir kiz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Seçme şansım olsa A tercihim.
Gereksiz göt göbek zaten.
A ve B arası olsa tercihim olurdu ama bu seçeneklerin hiçbiri bana göre değil
Tamamına yakını tadına baktım. Balık etli gibisi yok kanka. C en iyisi
A kemik B CİLLOP C D E dümdüz şişman ağır yaşam hiç sevmem
Mümkünse keisnlşe A tercihimdir. En fazla B olur benim için. Bu konuda taviz veremem çünkü takıntılıyım.
a ve b
diğerlerinin poposu kamyon tekeri gibi bildiğin şişmanlar
B yim ve bence iyi de
Hımm iyi bakalım
C çok fazla ben sana diyim yarın bir gün doğum yapsa e yi geçer
Yok kilosuna dikkat ederse geçmez hep aynı kalır diye düşünüyorum
Ben diyim de demedi deme
Yani bilmem artık 🤷♂️
A ve B slim seviyorum xd
B olanla nokah dairesinde yapalim ilk bulusmayi
A. Ne kadar zayıf o kadar hoş
Sevgiliyken B ve C, evliysek C iyidir..
A için kurşun sıkarım.
B yim gayet de mutluyum 😌
Az daha kilo alsan daha hoş olursun ama
Böyle daha iyi
İyi de daha iyi olabilir ama yinede sen bilirsin
Ayn
CCC
millet şakasına a demiş galiba :)
Anlıyorsun kadından helal 👏👏
Soldan iki iyimis abartısız iyi yani
B ideal
Sen B misin
Benimki hangisi
Seninki C gibi 😍😍😍
Harika görünüyorsun tam istediğim gibi 😍😍
😂😂😂
İstiyorum o kalçayı 🥺🥺
B doggy de harika olur
Sen bide C de hayal et 😉
E yim bir c olamadım ki 😅😅
Hadi ya 🙄
c olmak isterdim… :((
şu an biraz b gibisin ama ilerde olursun neden olmayasın
A...
🤮
Küfretme, cuma gecesi
Olm ben seladan önce ettim, ne kadar saygısız bir tipsin sen ya
😂😂😂😂😂😂😂
@ℬOrdoℛujjummm sen mi şikayet ettin görüşleri?
Kendi kendime konuşuyormuşum gibi olmuş
Ben niye sikayet edeyim sadece guldum
O benim onu bana tanrı gönderdi 😍
Mk abazasi
Tanrının hediyesi o
Degerimizi anlayanlar biri cikti fjjfjf
A ve b
Aaaaaaaa ah ah 😂
B aga
B dir
B ve C
Tabiki de B hacı
Benim c
Gerçekten mi 😍
Yess
Ya harika ama ya 😍😍
Eşin veya sevgilin çok şanslı olmalı
Sevgilimde eşimde yok😳
Hadi ya 🙄 neyse olmasın daha iyi 😌
Selam 🙋🏻♂️
Birşey sorabilirmiyim
Sorabilirsin
Ya gerçekten de C misiniz?
Maalesef neden
Neden maalesef olsun ki gayet hoş ama 😍
Evde yata yata çok büyüdü kıyafetten çok belli oluyor
Büyüsün işte ne güzel 🤗 kıyafetten belli oluyor demek 😍 ya çok şanslısınız ya da ilerde eşiniz veya sevgiliniz çok şanslı olacak 😔
Hiçte şanslı değilim 😔
Ya bence çok şanslısın niye üzülüyorsun ki
Tek kalçayla şans olsa keşkee
Kalçan C gibi işte daha ne olsun 😍
Büyük dertlerim var
Ne gibi dertlerin var ki
Her insanın kendine göre işte say say bitmez
Hımm anladım ama üzme kendini sen harika bir kadınsın
Keşke kolay olsa🥺🙄
Olur elbet hiç üzülme bana göre şahane birisin 😍
Senin gibi seven yoktur bence böyle 😳
Bikaç kriterim var kadında sadece öyle aham Şaham güzel olsun demiyorum kriterim de belli aynı zamanda Değer verdiğim bir kadınsa ve sevmişsem hep böyle devam eder 😊
Bu arada neden gizlisin seni merak ettim de baya
Abazalar dolu neden gizli olmayayım ki
Sende haklısın yorum yazdın hepsi buraya üşüştü Abaza çok bu sitede maalesef
Maalesef
Gizliden çıksan sonra sana ulaşsam ve tekrar gizlesen soruyu o şekilde olur ancak
Beğendim
Tamam gördüm
Görebildin mi?
Evet
Aaaaa
Sen a mısın yoksa 🤮🤮
A nin nesi kotu
Zayıf kötü
Hmmm sence hangisi daha iyi ki
C hoş balık etli ve kalçası çıkık 😍
O ne len 🤢 yok yok bak simdi soyle kiz olucak oyle kemik gibi zayif degil ama zayifla orta arasi kucuk popolu ve kucuk goguslu beyaz tenli uzun siyah sacli ve alimli bir kiz
Dolgun popolu olsa iyi olurda küçük ve zayıfsa bilmem artık 🤷♂️
aaaaaa
🤮🤮
senin tercihlerin için de aynısı benden
A ve B
B c..
C olmayı isterdim..
Hımm peki hangisisin
B ve C arası bişey
Hımm iyiymişsin gayet
Ya birşey sorabilirmiyim sakıncası yoksa
?
b diyorum
A veya B
b en iyisi