Stajda bakıştığım çocuk artık bana pek bakmamaya başladı ama yakın arkadaşlarımla muhabbet ediyor benimle tek muhabbet etmiyor?

Arkadaşlarımla arkadaş oldu fakat benimle yalnızken konuşmuyor arkadaşlarım varken konuşuyor. Bir de biz çok bakıştık devamlı göz göze geliyorduk bu aralar pek gelmiyoruz. Sizce benden hoşlanmıyor mu neden böyle davranıyor?
Stajda bakıştığım çocuk artık bana pek bakmamaya başladı ama yakın arkadaşlarımla muhabbet ediyor benimle tek muhabbet etmiyor?
Cevapla