6 Ay asker yolu bekledim, geleli 1 hafta olmadı beni terk etti canım çok yanıyor ne yapacağım ben?

Ben hiç iyi değilim. Bugun yks sonucum aciklandi ve o ara sevgilimle konuşuyordum telefonu kapattım sonra işte sonucuma baktım. Ona söyledim uyumuştu. Dedki telefonu kapatmak zorunda değilsin. Hemsirelik ve psikoloji bölümleri geliyor dedim hemşirelik seç dedi bakicam duruma göre dedim. Sonra bı anda kızdı git ailenle karar ver ben sana bsey demiyorum dedi. Birde dün gece bana kıyafet almak istediğini söyledi ama ailemden dolayı onları sipariş etsende eve alamam annem kızar dedim üniye geçeyim al bana dedim. Yine sinirlendi. Bugun geldi ben ayrılmak istiyorum dedi bı anda her şeyi sildi bio sundaki tarihimizi silmedi. Bidaha biz olursak dönersem adı köpeğim dedi. Beni silksinler dedi. O kadar canım yaniyorki 6 ay asker yolu bekledim daha geleli 1 hafta bile olmadı ve beni terk etti. O askerdeyken her gün onu dinledim. Gece uyumazdim o ariyana kadar o kadar emeklerim çöp oldu. Canim çok yanıyor.20 gün sonra 2. ci yilimiza giricez
6 Ay asker yolu bekledim, geleli 1 hafta olmadı beni terk etti canım çok yanıyor ne yapacağım ben?
Cevapla