AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
abimle uyudum :D
Abin erkek mi? O sayılmaz siz kardeşsiniz...
Ben bir kızla sarılıp uyumak istiyorum nasıl ikna edebilirim?
abin erkek mi dedi ya. d. d. d
yok canım bn ablama abi diyorum :Dsaçlamıo baksana 50 tl ye bir kızla yatacagını sanıyor :)
Yaaa erkek gözüyle bakmazsın anlamında söyledim kardeşsiniz yani!!!
Yatacağımı sanmıyorum yatabilir miyim diye size sordum. Söyler misin ne yapmam gerekiyor peki bir kızı ikna edebilmek için?
Uyumadım
Baska kapiya !
Biraz kibar olamaz mısınız? Dağdan yeni mi indin düze?
Sen tanimadigin birine boyle bir davet vermekle , dagdan inmis gibi davranmiyor musun?
Etkiye tepki !
Hayır böyle davet vermekle dağdan inmiş gibi olmuyorum. Ben size bir davette vermedim ayrıca yazdığım soruyu tekrar okursanız eğer. . .
Ben sadece basligi okuyarak cevap verdim , denemek isteseydim etrafimda cok insan var.
Ve bu cevapla dagdan indiysem evt indim bir diyecegin mi var?
Güle güle.
Yastıklar bu duygular için var :):)
Yastık yetmiyo artık. Sen gelsene bir akşam bana olmaz mı?
Hem sen iyi hissedersin hem ben. . .
Hahhah :) teklif için teşekkür ederim ama evlenmeden hiçbir erkeğin koynunda uyumayı düşünmüyorum :)
Sen uyanık dursan ben sana sarılıp uyusam olur mu peki?
Evlenmeden hiçkimse ile hiçbi şekilde düşünmüyorum.
Tamam.
Evlenmeden birisi ile birşeyler düşünen birini bulsana bana.
kardeşimle uyudum.
ay çok saf yaaa canım ♥
ayy çok safımdır.
Kardeşine erkek gözüyle mi bakıyorsun?
Karşı cins olarak gördüğün biri ile uyumak istemez miydin?
kardeşim erkek çünkü.
isterim , herşeyin yeri zamanı var dostum.
Benimle uyur musun?
Daha önce ben de kimseyle uyumadım, çok istiyorum.
önümüzdeki on seneye kadar gelecekteki kocama sözüm var , uyuyamam maalesef.
Gelecekteki kocan benim belki!
Ee yer ve zamanı var diye boşuna demedim.
Tamam işte... Uyuyalım. Yer ve zamanı ayarlarız...
Hayır bayım.. paragöz olduğunuz kadar küstahsınızda..
Paragöz müyüm ben :D
KÜstah falan değilim, neden reddediyorsun ya uyuyabilirdik...
Bir kıza 50 lira veririm demişsin.. ne kadar ayıp.
Paragöz, parasına kıyamayan demek değil mi? Veririm demişim paragöz değilim yani...
Tamam 50 nedir kandırır gibi 100 der insan.
Tamam 100 lira vereyim gel uyuyalım.
Off niye ben.
100 lira teklif et dedin. Sana ettim işte sen öyle deyince. Kötü birşey değil ki uyuyalım işte ne olacak sanki :(
Bana teklif et demedim.
50 demişsin , parana Kıyamıyor musun dedim.
ara , ara bulursun.
Ya saçmalama. Madem işi yapmıyacaksın neyin pazarlığını yapıyorsun. Hadi iyi günler.
Ad'am'a bak la. Sana da.
Evlnene kadar asla uyumm ama evlendikten sonra zaten benim olacak :-)
Uyumayı ne anladıysan artık!
Değdirmezsen uyur belki..:)))
Yaaa sadece romantizm yaşamak istiyorum senin kafa nerelere gidiyor -_-
İnek inege uyur asfsfw:d pardn
Uyudum
Nasıl ikna etti seni, ne hissettin?
Ben de böyle birşey yaşamak istiyorum nasıl ikna edebilirim kızı?
Neden ikna etsin ki? Erkek arkadaşım yani öyle uyuduk sormasına gerek yok. Inanılmaz güven verici ve huzurlu bir his
Benimle kimse uyumak istemedi şimdiye kadar, hiç sevgilim de olmadı. Nasıl kız arkadaş edinebilirim?
Uyumuştum..
Nasıl ikna etti seni?
Ben de bir kızla uyumak istiyorum, nasıl yapabilirim?
Uyumadım hayır
Sence de çok romantik değil mi? Bir erkekle koyun koyuna uyumak ister miydin?
Bu iş parayla olmaz vazgeç önce :)
Sevdiğin insanla uyumak güzeldir eminim
Beni seven kızı nereden bulayım? Sevmiyorsunuz işte anasını sayayım. Tiki Berke'yi, zengin Atılay'ı, soytarı gibi sürekli komik hikaye anlatan Tankut'ları seviyorsunuz. Beni sevmiyorsunuz.
Ömür boyu yalnız mı uyuyayım ben? bir kişi de halime acıyıp benimle uyusun ya. Lafa gelince bütün canlılara sevgi göstermeliyiz diyen idealistler nerede?
kuzenimle uyumuştum :D
Ben bir kızla koyun koyuna uyumak için ne yapayım?
ne biliyim ya ben o benim kuzenimdi yani kardeşim gibi diğer kızlar farklıdır
Benimle de uyuyamaz mısın sevabına?
Uyumak? Ilginc
Eeee sevişecek kız bulamadım. En azından uyuyacak bir kız bulup bir kadın teninin sıcaklığını hissetmek istiyorum. Bana bu konuda yardımcı olur musun?
Yooo
Peki iyi günler. Uyumak ilginç demek için geldin demek ki!
Uyudum kardesimle ^^
Peki benim bir kızla uyumam için ne yapmam gerekiyor ki?
Uyumak bahane sapıtmak şahane :D
Sadece romantizm yaşamak istiyorum.
Babamla uyumuştum
O baba! Erkek sayılmaz!
Uyudum..
Nasıl ikna etti seni, nasıl hissettin?
Ben de biri ile uyumak istiyorum. Ne yapmalıyım?
İkna değildi ya. Hastaydım sürekli uyuyodum oda yanıma gelmişti filan öyle
Birsürü soru soruyorum her defasında sadece bir tanesini cımbızla çekip ona cevap veriyorsun. Tamam cevaplama zahmet olmasın sana.
Uyumaz bence
Peki bir kızı benimle uyuması için nasıl ikna edebilirim?
Bilmem
Sen mesela ne yapsam benimle uyurdun?
Babamla uyuyoz
Babanı karşı cins olarak mı görüyorsun. O sayılır mı ki?
Ben bir kızla uyumak için ne yapmalıyım?
oo reyiz gelmiş:))
Evet sen de soruyu bir kızla koyun koyuna uyudun mu şeklinde cevaplandırabilirsin :D
yok aga daha nasip olmadı:)
Elini acele tut...
bakalım kısmet:)
Naptın reyiz elini acele tutabildin mi?
Keci keciye uyumustuk
Geleceğin Einstein ı. Alın bunu burdan degerlenır bu kız
Sevgilimle uyudum :)
Sevgilim olmak ister misin? Ben de bir kızla uyumak istiyorum.
Ya sen gerçekten bunun nasıl bir his, nasıl bir duygu olduğunu öğrenmek istiyosan önce birini sevmen lazım uyumayı her zaman yaparsın
Ama uyumak icin kız arıyosan üzgünüm bunu hayatın boyunca anlayamazsn
Ben sevdim de ne oldu. Karşılıksız oldu benim aşklarım...
O zmn karşılıklı asklara yelken aç
La anlamıyor musun? Hiçbir kız bana karşılık vermiyor işte!
Tamam anladım ben seni ömür boyu yalnız uyumaya mahkumum. Yardım etmiyeceksin.
İyi günler diliyorum. Hoşçakal.
Oho sana kalsa sokaktaki kıza dersin gel uyuyalm belki de bu yüzden kızlar sana karşılık vermiyo önce huyunu değiştir sonra birini ara bence
sanada hoşça kal bb
Kime diyeceğim peki gel birlikte uyuyalım diye? Evin içinde sevgilim olabilecek kız mı var?
sen aptal mısın kardeş :D
Evet.
Onun gibi bir hissiyat yok :)
Nasıl ikna ettin yengeyi reyiz?
Beraber kaldigimiz gunlerde benim ikna etmeme gerek yok ki seven insan ivin beraber uyumaktan tatli bir duygu yoktur :)
Seni sevmesini nasıl sağladın peki?
Ben yirmibeş yaşındayım hiç sevgilim olmadı.
Tamamen tesadufen tanismistik. bir arkadas araciligiyla 3.5 yil beraber olduk ama ayrilmak istedigini soyledi ben de ugrastim olmayinca zorlamadim. 4 ay oluyo ayrilali ama ben onunla buyudum herseyimi onunla yasadim
İlk ve tek miydi?
Hııı geçmiş olsun. Bizim de şöyle bir arkadaşımız yok ki aracılığıyla tanışalım :(
zor senın durumun
Evet çok zor durumdayım. Zor durumda olan birine yardım etmek gerekiyor. Yardımlarınıza açığım. Umarım insanlık ölmemiştir!
Uyumadım.
Sence de çok romantik bir eylem değil mi bu? Bir erkekle koyun koyuna uyumak istemez miydin?
Sevgilimle tabi isterdim, onun dışında no.
Kız arkadaşım olmak ister misin, bir dediğini iki etmem. . .
sendeki şu özgüvenin 6 da 1 bende olsa :))
150ye anlasiriz:)))
ya :S ne diyekki bunlara biz @Neolsun55
63 style ilimini bilimini dilimini... kankaa
75 son teklif !
Yok şekerim kalsın: D
Peki iyi günler!!!
Sezon sonunda indirime girdiğinizde haber verirsiniz olur mu? 150 liraya ben kızla sadece uyumam sevişirim!
Öyleyse sevisebilecgn biriyle anlasmalisin:)
Sevişebileceğim biri misin sen? Öpüşmeyi oynaşmayı biliyor musun, anlaşalım...
Haaa olmazsa sevişemem derken dediğim gibi sizin sezon sonu ne zaman, sezon sonu indiriminde fiyatları aşağı çektiğinde bana haber verirsin sarılıp uyuruz 150 TL'den daha uygun bir fiyata!
Ben uyudum o uyumadi
Ben de bir kıza sarılıp yanında yatmak istiyorum. Nasıl ikna edebilirim?
Once sevgili yapman lazim
Tabiki
Ne tabii ki?
Nasıl hissettin?
Nasıl ikna etti seni koyun koyuna uyumaya?
Ben bir kızı nasıl ikna edebilirim?
hergün kendimle uyuyorum
Kendinle uyumak sayılmaz ki :D
Hayır hiç uyumadım
Kızla uyudun mu peki?
Evet
Vayyy nasıl ikna ettin koçum kızı birlikte uyumaya? Nasıl hissettin kız koynundayken?
Fantezi mi yapıyorsun gece gece :D
Fantazi ile alakası yok ya onu nerden çıkardın. Nasıl ikna ediyorsan söyle de biz de öğrenelim diye.
küçükken babmla :d
Babana erkek gözüyle mi bakıyorsun?
Karşı cinsten biri ile uyumak istemez misin?
Uyumadım :D
Kızla uyudun mu peki?
hayır :D uyumayıda istemem açıkçası rahat edemem öyle :D
Tamam reyiz bir kız sana teklif ederse rahat edemem ama ewlby2 diye biri var deyip bana yönlendir kızı ben uyurum kızla!
tamam yönlendiririm :D
Sağ olasın.
sorun değil yeter ki seni iste
Ne oldu kız sana teklif etmedi mi? Bana yönlendirecektim.
malesef
Sence de çok romantik değil mi? Bir erkekle koyun koyuna uyumak istemez miydin?
ben isterdim yaa :/ kısmet evlendikten sonraya
Birlikte uyuyamaz mıyız peki? Ben de istiyorum çünkü!
koyunkoyuna uyuyacagım kişi tam tamına sevdiğimm kişi olmalı cocuklarımın babası gibi
Beni sevsene. Beni sevmemen için herhangi bir mani mi var?
tanımadığım birisin
Eeee sen doğduğunda babanı bile tanımıyordun. Ebe sana şaplağı atıp battaniyeye sardı götürdü babanın yanına. Beyefendi bir kızınız oldu dedi de sizi tanıştırdı.
İnsanlar diğer insanlarla tanışır. Benimle neden tanışmıyorsun, birlikte zaman geçirerek beni tanıyabilirsin. İnsanlar birlikte zaman geçirerek birbirini tanıyorlar.
sezeryanım ben :) ilk ikizimle tanıştım hem.. ne bileym burası güvenilir değil :)
Ya yeni bir okula başlıyorsun. Sınıfta tanımadığın birsürü insan var. Onlarla konuşmaya başlıyorsun hemen. Hiç düşünüyor musun bunlar güvenilir mi diye? Güven zamanla oluşur. Bana karşı bu önyargıyı ortadan kaldır. Ben iyi bir insanım.
onlara güvenirim ilk bakısta ama burada sapığı var manyağı var
Okulda da olabilir sapık ve manyak. Tanımıyorsun sonuçta. Ben sağık değilim, manyak değilim. Bana da güven.
:) bakarız
Tamam birlikte görüşelim buluşalım. Kalabalık bir yerde buluşalım istersen, kalabalık sonuçta kötü biri olsam bile birşey yapamam değil mi? Sen nerede yaşıyordun?
kafayı yemşsin sen
eeee yardım edin öyleyse...
Erkekle uyumam :))
Kızla uyudun mu hiç?
çook :)
Nasıl aklını çeliyorsun kızların. Taktik ver.
benim eşek olur mu
Olmaz.
Yok Kanka :D
Kızla uyudun mu peki?
Oda yok knka :D yastık ve yorgan hep :D
Vay kardeşim :'(
Acıdm la kendime simdi :/
Kardeşim sen en azından yanlış tercih yapmış olmuyorsun.
Kızlar yanlış erkekleri tercih edip üzülüyorlar. Sen hata yapmıyorsun, bırak hata yapanlar utansın, onlar kendine üzülsün!