Balık burcu egoist midir bana çok egoist sin diyorlar kendi fotoğrafımi öptüğüm ve biri benimle konuşunca duymadığım için?

Sizce balık burcu egoist midir bana hep sen nasıl bir insansın yeter kendini anlatma diyorlar kendime aşık olmam suç mu ha birde diğer insanları fazla umursamam sadece kendime adadım bu hayatı fotoğraflarımi kollarımı bacaklarımı öpmem çok güzelim ya demem kendime dupe düz aşık olmam suç mu
Balık burcu egoist midir bana çok egoist sin diyorlar kendi fotoğrafımi öptüğüm ve biri benimle konuşunca duymadığım için?
Cevapla