Ben çok tatlıymışım ama insanlar bunu bilerek yaptığımı düşünüyor?

Gerçekten çok utangaçım konuşkan olsam ds utandığım yerlerde istemeden tatlı oluyorum herkes bilerek yaptığımı düşünüyor kendimi tatlı göstermeye çalışıyormuşum çok kırıldım ya oysa bilerek yapmıyorum niye böyle düşünüyorlar kendimi herkese tatlı göstererek sevdiriyormuşum çoğu herkes beni sever tatlo bulur istemesem de bulurlar sevmeyen insan sayısı çok az ve benim elimde bit şey değil kavga etsem suç etmesem suç
Ben çok tatlıymışım ama insanlar bunu bilerek yaptığımı düşünüyor?
Cevapla