Dost sandığım yakın arkadaşım sevgilimle aramı bozdu ne yapmalıyım?

Benim 1.5 yıllık bir ilişkim var çok seviyoruz birbirimizi ilişkimiz hep tartışma ile geçti ama birbirimizi bırakamadık çok alıştıkneyse arkadaşım ile çarşıya gidicektik bunun bir akrabasi varmış kanka göremiyorum hiç hem evli çok iyi biri herşeyimi ona anlatıyorum ben çok iyiler zarar gelmez benim abim onlar dedi güveniyorum ya arkadaşıma tamam dedim oturalım dediler parkın önünde bakkalın önünde oturduk neyse bişey için dediler yok dedim rahatsız oldum çünkü arkadaşıma kanka hemen konuş kalkalim diyorum kanka kalkarız diyor sonra sevgilimle zaten aram açık moralim bozuk gözlerim kipkirmizi kötüyüm sordular biseyim yok dedim ama yüzum aşağıda rahatsız mı oldun diye soruyorlar hep yok diyorum bir yandan arkadaşıma kalkalım diyorum biri görür görmese de rahatsız oldum zaten neyse ben eve gittim üzerimde leke var tişörtümü degistircem diye yalandan uzaklaşmak için rahatsız oldum çünkü yarım saat sonra geldim evim yakındı ben gittim geldim anlatmış sevgilimle olan sorunlarımı kanka diyorum kaç göz yapıyorum niye anlattın diyorum ben anlatmadım anladilar diyo ya ne alaka nasıl anlıyor da bana üzülme şöyle yap böyle yap küfür ediyormus felan diyolar sonra neyse psikolog kartı verdiler bana bir kaç konuştum zaten gidecektim psikologa da kötüydüm zaten onlarda sevgilim hakkında konuşunca konuştum ama yani yüzüm yerde arkadaşım hep sohbet ediyor sonra kalktık neyse akşamına arkadaşıma adamlardan biri abi diyor ya güya evliler çok iyiler zarar gelmez ya hani diyormuş ki evli olmasam ya senle ya da arkadaşınla evlenirdim demiş ne diyosun. Ya dedim kimle evlenyomus o dedim kahveye davet etmiş adam bizi saçmalama ben gitmem bir yere diyorum kanka nolacak onlardan zarar gelmez iyi insanlar diyor daha gitmem ben dedim arkadaşımla arkadasligimi bana yalan soyledigi an bitirmiştim zaten sonra bu olayı kus olduğumuz halde ben silmisim arkadaşımı gidip sevgilime anlatıyor aramızi bozmak için ama nasıl anlatıyor abartrak sevgilin iki oğlanla parkta oturdu seni anlattı seni kotuledi soda içtik bilmem ne diye öyle sinirlendim ki sevgilim bu anlatınca ona benden için o***** demiş öyle zoruma gitti ki ve bu arkadaşım da otelde arkadaşıyla neler yapmış o benden üstün oldu ben arkadaşımın yanında bulundum bana komplo kurduğu için ben namussuz oldum bulunmamam kalkmam gerekirdi belki ama ben başka bişey konuşmadım sadece sevgilim konuşuldu ve çok kötüydüm zaten gidip bizi ayırmak için bunu anlatmış almak için boylekotuledi beni benden iyi oldu doğruyu söylemiş güya ben namussuz oldum diyorum ki keşke namussuzluk yapsaydim da o o****** lafını haketseydim böyle zoruma gitmezdi ve sevgilim bana inat gidip kızlarla konuşmuştu ben sineye çektim sevdiğimden ben inatla yine bişey yapmadım kaybetmekten çok korktuğum için bilmiyorum işte hayırlısı herşeyin ne düşünüyorsunuz arkadaşlar.
Dost sandığım yakın arkadaşım sevgilimle aramı bozdu ne yapmalıyım?
Cevapla