Arkadaşım benimle iletişimini kesti, ne yapmalıyım?

Ocak ayının başında yakın arkadaşımla buluştum, tıpkı eski günlerdeki gibi gerçekten mutlu ve neşeli görünüyordu. Aynı okula gitmememize rağmen ayda bir kez görüşüyorduk. Aynı okula gitmiyoruz ve o okulu asan ama iyi notlar alan biri. Her neyse, o son karşılaşmadan bu yana işler tersine döndü. Her zamanki iletişimimiz artık yok. Mesaj ve arama yoluyla ısrarla ulaşmaya çalışmama rağmen cevap vermiyor. Mart ayına kadar nihayet yanıt verdi ve kısaca zor zamanlar geçirdiğini belirtti ancak herhangi bir ayrıntı vermedi. Bu benimle değil onun hayatıyla ilgili bir şey. Destekleyici ve anlayışlı olmaya çalıştım. Ne yaptığını, nerede olduğunu bilmiyorum, tek bildiğim hayatının berbat olduğu. Ne yapmalıyım?

Arkadaşım benimle iletişimini kesti, ne yapmalıyım?
Cevapla