Hiç sevgilisi olmamış bir kızla çıkmak ister miydiniz?

24 yaşındayım daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı. Konuştuğum birkaç kişi oldu fakat sadece sanalda kaldı. Yüz yüze de kimseyle buluşup konuşmadım. Teklifleri hep reddettim. Çünkü aklımda yıllarca başka birisi vardı. Ama artık hayatıma birini almak istiyorum. Hiç sevgilim olmadığını duyunca insanlar çok garipsiyor. çokta güzel kızsın nasıl olmadı mı gerçekten diye şaşırıyorlar.
Bu durum karşımdaki kişiyi tedirgin eder mi? İlişki hakkında hiçbir şey bilmiyor der mi acaba diye düşünüyorum. Ben her şeyi bir kişide öğrenip yaşamak istiyorum yıllarca bunu bekledim. Bu konuda görüşlerinizi bekliyorum
Hiç sevgilisi olmamış bir kızla çıkmak ister miydiniz?
Cevapla