24 yaşındayım daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı. Konuştuğum birkaç kişi oldu fakat sadece sanalda kaldı. Yüz yüze de kimseyle buluşup konuşmadım. Teklifleri hep reddettim. Çünkü aklımda yıllarca başka birisi vardı. Ama artık hayatıma birini almak istiyorum. Hiç sevgilim olmadığını duyunca insanlar çok garipsiyor. çokta güzel kızsın nasıl olmadı mı gerçekten diye şaşırıyorlar.
Bu durum karşımdaki kişiyi tedirgin eder mi? İlişki hakkında hiçbir şey bilmiyor der mi acaba diye düşünüyorum. Ben her şeyi bir kişide öğrenip yaşamak istiyorum yıllarca bunu bekledim. Bu konuda görüşlerinizi bekliyorum
Bu durum karşımdaki kişiyi tedirgin eder mi? İlişki hakkında hiçbir şey bilmiyor der mi acaba diye düşünüyorum. Ben her şeyi bir kişide öğrenip yaşamak istiyorum yıllarca bunu bekledim. Bu konuda görüşlerinizi bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer