Sevgilimden ayrıldım moralim çok bozuk üzülüyorum ne yapcam?

2 aylık ilişkimiz vardı evet kısa biliyorum ama çok iyi gidiyordu , son zamanlarda kafa yapımızın uyuşmadığını , güven probleminin olduğunu söyledi. Ayrıca ondan 1 yaş büyüğüm ve ben üniversiteye gidince yeni kızlarla tanışacağımı ve onunla konuşmayı bırakacağımı düşünüp çok bağlanmak istemedi. Onun da üniversite sınavına hazırlanacağını bu sebeple çok iletişim kuramayacağımızı söyleyip ayrılmak istedi. Gerçekten çok seviyorum ve hayaller kurmuştum ayrılalı 2 gün oldu , moralim bozuk. Ne yapcam bilmiyorum. Yarın doğum günü ve kutlayıp tekrar beraber olmak istediğimi söylesem mi bilmiyorum. Yardıma ihtiyacım var
Sevgilimden ayrıldım moralim çok bozuk üzülüyorum ne yapcam?
Cevapla